• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mit BATMAN er kommet hjem!

teisd

Basic
Hej KS.

Fredag d. 22/3-18 blev jeg udsat for et et trick-tyveri☹️Det var en killa fra Jylland ser ringede og sagde at, han godt vil købe klocken!
Vi aftaler at, mødes på min adr. Da han er kommet hit, fra Jylland, ringer til mig og spørger om vi kan mødes i hans bil, da han ikke kan finde
nogle P-plads. Jeg ned til ham i hans bil, med min klocka. Han virker som en cool klilla, han spørger mig om han må se min klocke og det
Får selvfølgelig lov til, han vil også gerne se cert, så han kan checke at alting passer. Mens alt det her sker, har han meget travlt med vise mig
alle hans klocka, på hans mobil tlf...
Uden jeg ser det, har han byttet klocken ud med et fake Batman og stålet mit cert.han giver mig det fake Batman og cert holder (minus selve cert)tilbage og lægger det ned i boksen med det samme! Grunden til jeg ikke lægger mærke til at han har taget cert. Er fordi, han giver det mig det tibage “reverse” altså med booklet siden foran og på klocken har han sat lynnette beskytteren på. Jeg kan sige at, de er dygtige de mennesker
der laver sådan noget! Så pas godt på derude!!! Når men nu vil han há klocken meget billigere og det siger jeg nej til og vi må droppe handlen.
Da jeg kommer op i min lejlighed igen, tænker i første omgang ikke på noget! Et par dage efter vil jeg lige checke klocken, fordi jeg vil poleré
Den pga, muligt salg og det er der jeg opdager hvad der er sket
Jeg ringer til Politi og gør alt for at finde ud hvem det er, Danmark er et lille land! Så jeg finder hurtigt ud af hans rigtige navn og tlf (bla via facebook!
Jeg udstiller ham på facebook og ringer til ham. Først nægter han, men pludselig siger han at, han har fundet mit cert???
Men pga af den shit storm han for på diverse medier, ender det med han riger og siger at, han holder parkeret lige ved min adr. og han har mit
klocke og cert.⭐️ jeg går ned til ham (han er meget bange) og han siger det var en fejl! Ja right... men jeg for min klocke og cert tilbage
og vi gå vær sin vej og jeg har fået min klocke og cert igen! HURRAAA⭐⭐⭐
Ja takker KS. For at jeg kunne lá annoncen blive og håber på jeg kan få den åbnet den igen...
Mvh,
Teis.
København

Helt galet vilka människor det finns. Först när de själva sitter i skiten kommer de krypande. De borde förnekas sina rättigheter i samhället. Helt sjukt.

Underbart att du fick tillbaka klockan : )

Jag ber om ursäkt om det är mot forumets regler, men jag skulle gärna vilja se den här lurendrejaren hängas ut med både namn och bild!

Va sjukt! Snacka om ångest när man upptäcker de. Men kul att historian fick ett lyckligt slut trots allt!

Tråkigt att det finns människor som tar sig friheten att göra sånt här... men riktigt skönt att det löste sig!

Wow verkligen tur i oturen. Behöll du fake-klockan? Antar att polisen kommer vilja ha den?

Mvh A

Tur i oturen men skönt att klockan är tillbaka. Trist att han nu känner till din adress. Kan vara bra att skriva ut vid fler annonser att du inte förvarar klockorna i hemmet längre

Fy!!
Men jäkligt bra slut på denna saga!! Fy vilken brutal ångest du måste ha haft när du upptäckte det!
Borde vara en keeper nu ;)

Tillbaka
Topp