• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mjuk Biltvätt i Malmö gratis till KS

Leviathan

Basic
2-Faktor
Hej!

Jag driver Mjuk Biltvätt och vi öppnar vår första biltvätt i Malmö i dag.
Därför vill jag bjuda samtliga på KS att tvätta sin bil gratis på den nya anläggningen i helgen. Skicka PM till mig med mobilnummer så kommer ni att få ett sms som används som biljett. Vid uppvisande av smset bjuder vi på kaffe, godis och en biltvätt värde 359:-. Erbjudandet gäller 13-15 april.

Ni hittar biltvätten på Bronsyxegatan 2 i Fosie, granne med Bilprovningen.

Våra öppettider är:
mån-fre 07-19
lör-sön 10-18

mer info på www.mjukbiltvätt.se

Tack @hook och @leben för att jag fick posta detta!

Välkomna!
/Andreas

Här kommer lite 10:10-bilder ...

6333DBAD-6F10-40E3-97C1-C4AC4E133ED3.jpeg
E12CC904-386F-420B-8E0C-EA16F54A6951.jpeg

Hej!

Därför vill jag bjuda samtliga på KS att tvätta sin bil gratis på den nya anläggningen i helgen. Skicka PM till mig med mobilnummer så kommer ni att få ett sms som används som biljett. Vid uppvisande av smset bjuder vi på kaffe, godis och en biltvätt värde 359:-. Erbjudandet gäller 13-15 april.

Våra öppettider är:
mån-fre 07-19
lör-sön 10-18

Välkomna!
/Andreas
vågar man hoppas på samma när ni öppnar i Stockholm? :D Snyggt initiativ oavsett som jag gärna tagit del av om jag bott söderut.

Mest som lite som lite glada tillrop...
Gillar affärsidén och tanken med att göra det även till en abonnemangstjänst. Smart!
Har helt lyckats missa detta tidigare - men så tvättar jag sällan bilen i Göteborg också! ;)

Hej!

Våra öppettider är:
mån-fre 07-19
lör-sön 10-18

Välkomna!
/Andreas
Missade det, men lycka till i Malmö, både jag och fru lär titta förbi!

Gav en like i fredags men tänkte även passa på att fråga hur det gick för er Leviathan ? Många KSare som kom och tvätta bil/pratade klockor?

Bor ju själv i Stockholm så jag får vänta till hösten och kanske testa själv. :)

Gav en like i fredags men tänkte även passa på att fråga hur det gick för er Leviathan ? Många KSare som kom och tvätta bil/pratade klockor?

Bor ju själv i Stockholm så jag får vänta till hösten och kanske testa själv. :)

Tack för all uppmuntran. Mycket lyckad invigning!
Vi tvättade ca 550 bilar i helgen varav ett 10-tal KSare. Jag får höra av mig i lite godare tid vid nästa invigning, jag kom ju på detta under första dagen när det var lite oroväckande lite folk som tvättade bilen på morgonen ... :)

Ni funderar inte på att expandera verksamheten till lund? Brukar använda wash a go men upplever att bilen inte håller sig ren lika länge jämfört när jag varit på andra biltvättar så lite konkurrens hade nog inte skadat här.. :)

Ni funderar inte på att expandera verksamheten till lund? Brukar använda wash a go men upplever att bilen inte håller sig ren lika länge jämfört när jag varit på andra biltvättar så lite konkurrens hade nog inte skadat här.. :)

Jo i Lund letar vi läge. Har ett antal lägen i Gastelyckan som jag funderat på, men skulle helst vilja hitta något i Nova Lund-trakten ...

Vad trevligt! Förstår om du siktar på novaområdet! Dock, om du/ni inte bestämt er kan det kanske vara bra att känna till att det är väldigt mkt nyproduktion i bostadsområdena i anslutning till gastellyckan så sydöstra lund expanderar rejält och kommer göra så ett par år framöver

Vad trevligt! Förstår om du siktar på novaområdet! Dock, om du/ni inte bestämt er kan det kanske vara bra att känna till att det är väldigt mkt nyproduktion i bostadsområdena i anslutning till gastellyckan så sydöstra lund expanderar rejält och kommer göra så ett par år framöver
Ja, var nere och hämtade en bil där i veckan. Jäklar vad det växt bara på de få åren som jag inte varit där!

Tillbaka
Topp