- Pris
- 4750
- Returpolicy
- 3dar
- Bilder Skickat
- Ja
Den perfekta somriga bad- och resebeatern.
Snygg boett i klassisk Submariner-stil, raka kanter, borstade ovansidor på bandhornen. Bär väl true to size, dvs lite for stor för mig tbh...
ETA2824 som jag köpte helt nytt 2015 och använde i en annan boett (min urmakare byggde ihop den), nu helt nyservat sommar 2023 och i en helt ny Schweizisk kvalitetsboett , använd en vecka typ.
Tavla från forntiden när Bill Yao sålde lösa delar för att få mat på bordet... ”vintageiserad”... men det är ju enkelt att stoppa i vilken tavla och visare du vill för att få din helt egna stil på klockan till sommaren, bara att go crazy, allt finns på ebay...
40mm, 48mm Lug-to-lug, 12,3mm tjock, 20mm luggar, tvåtonsOyster från kina.
Oklart värde... 4750:-, långt mindre än delarna...
Sthlm City el Nacka
/Niklas
caset:
Snygg boett i klassisk Submariner-stil, raka kanter, borstade ovansidor på bandhornen. Bär väl true to size, dvs lite for stor för mig tbh...
ETA2824 som jag köpte helt nytt 2015 och använde i en annan boett (min urmakare byggde ihop den), nu helt nyservat sommar 2023 och i en helt ny Schweizisk kvalitetsboett , använd en vecka typ.
Tavla från forntiden när Bill Yao sålde lösa delar för att få mat på bordet... ”vintageiserad”... men det är ju enkelt att stoppa i vilken tavla och visare du vill för att få din helt egna stil på klockan till sommaren, bara att go crazy, allt finns på ebay...
40mm, 48mm Lug-to-lug, 12,3mm tjock, 20mm luggar, tvåtonsOyster från kina.
Oklart värde... 4750:-, långt mindre än delarna...
Sthlm City el Nacka
/Niklas
caset:
WATCH CASE SUBMARINE DIVE EXPLORER fit ETA 2824, SW200, Ø 40 MM, 200M w.r. | eBay UK
Fit ETA 2824 and SW200 and STP 1-11, 6-15. ETA 2824-2, SW200, STP 1-11. HIGH END SUBMARINE Watch Case DIVE EXPLORER 40 mm, 316L STAINLESS STEEL,, DIFFERENT FINISHING. SUBMARINE Watch Case. model DIVE EXPLORER.
www.ebay.co.uk