• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad MK II Diver 4750:-

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Pris
4750
Returpolicy
3dar
Bilder Skickat
  1. Ja
Den perfekta somriga bad- och resebeatern.

Snygg boett i klassisk Submariner-stil, raka kanter, borstade ovansidor på bandhornen. Bär väl true to size, dvs lite for stor för mig tbh...

ETA2824 som jag köpte helt nytt 2015 och använde i en annan boett (min urmakare byggde ihop den), nu helt nyservat sommar 2023 och i en helt ny Schweizisk kvalitetsboett , använd en vecka typ.

Tavla från forntiden när Bill Yao sålde lösa delar för att få mat på bordet... ”vintageiserad”... men det är ju enkelt att stoppa i vilken tavla och visare du vill för att få din helt egna stil på klockan till sommaren, bara att go crazy, allt finns på ebay...

40mm, 48mm Lug-to-lug, 12,3mm tjock, 20mm luggar, tvåtonsOyster från kina.

Oklart värde... 4750:-, långt mindre än delarna...

Sthlm City el Nacka
/Niklas

caset:

IMG_5360.jpg
IMG_5361.jpg
IMG_5359.jpg
IMG_5362.jpg

IMG_5358.jpg

IMG_5363.jpg
IMG_4483.jpg
IMG_5355.jpg
IMG_5357.jpg