• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Modda, med ett 7S36.

galácticon

Diamant
2-Faktor
Hej bröder!
Vet att jag kanske borde posta i Hemslöjd men jag tänker att jag får bättre hjälp här. Sitter på ett 7S36 och tänkte modda ihop något själv. Dock har jag svårt att hitta ett schyst case. Har försökt googla och söka här på forumet gällande vilka case som passar, men hittar inte så mycket matnyttigt. Är det någon som kan peka mig i rätt riktning? Gärna eBay men andra siter funkar också. Tack!

Alla moderna automat-SEIKO-boetter med kronan på samma ställe som urverket är avsett för...

Udda ände att börja i dock, man brukar ju SLUTA med urverket, inte börja...

Alla moderna automat-SEIKO-boetter med kronan på samma ställe som urverket är avsett för...

Udda ände att börja i dock, man brukar ju SLUTA med urverket, inte börja...
Tack! Håller med om att det är udda men jag köpte en Seiko 5 som sonen tappade i golvet. Glaset sprack och nu har jag börjat fundera på att modda den istället för att laga den.

Tillbaka
Topp