• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mofo

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte precis en Rolex av Fredrik, F2F.
Trevlig och enkel att ha och göra med, kaffe bjöd han också på!
Rekommendationer.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Sålt en klocka till @mofo i 20k-klass. Smidig affär med bra kommunikation. Goodguy!

Lycka till i framtida klockaffärer.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Handlat av Fredrik. 100% Goodguy. Snabb leverans och väl förpackat. Varan överensstämde med beskrivning vilket är extra trevligt då vi inte möttes f2f.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Har sålt en Rolex till denna trevlige herre.
Kommunikation och betalning flöt på utan några som helst problem.
Skulle inte tveka att göra affärer med igen!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag köpte en klocka åt @mofo (ny från AD) och skickade därefter den till honom. 100% Goodguy
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Köpte en Sinn av @mofo. Mycket smidig affär och jag gör gärna affärer igen med denna Goodguy. Rekommenderas varmt.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Sålde lite "bättre" OT till F, efter att han skickat ett trevligt PM. Efter lite bra tjöt så löste jag det han ville ha, och en snabb swish senare kan jag skriva här.
Tack för affären!
 

Matte78

Omega
Sålde några vintage klockor till denne herre. Mycket trevlig och bra affär f2f.
Allt mycket smidigt och kul att få sälja till en väldigt trevlig klockintresserad person
som detta. 100% goodguy. Tack för denna affär!
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Agerat mellanhand när @mofo sålt en klocka på distans till en vän. Allting toppen - snabb frakt, bra packat, tydlig och ärlig kommunikation. Klockan dessutom över förväntan. 100% GG!
 

TB12

Cartier
Köpt på distans av @mofo, mycket bra och snabb kommunikation, väl packat, inget att klaga på. Skulle mer än gärna handla av Mofo igen.
 

Knekten_

Omega
Kopt Mudman av mofo, riktigt painless. Han kompenserade med REK frakt efter han missat lamna i Posten i tid vilket jag inte alls forvantade mig men ett stort plus och eloge till honom.
 
Topp