• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MoHaha

Sålde en väl insliten Obris Morgan Nautilus bronsare som fått mycket kärlek av flera här till @MortenH som omedelbart tog hand om den med samma kärleksfulla attityd. En riktigt trevlig good guy som man gärna gör affärer med. 5/5.

Sålde en klocka till @MortenH , snabbt och smidigt och en allmänt trevlig prick som jag gärna gör affärer med igen. 100% Go gubbe :)

Köpte en mycket trevlig Breitling av @MortenH
Vi har gjort ett flertal affärer och alltid lika smidigt och trevligt.
Rekommenderas till 100% både som säljare och köpare.

Efter flera år av häng i samma tråd var det äntligen dags för vår första affär. Oerhört trevlig i kommunikationen och klockan var precis som jag hoppades :). Hoppas på fler affärer framöver. En riktig good guy!

Genomfört bytesaffär med denne genomtrevlige forummedlem. Hade sett fram emot en F2F men vi körde postnords ”Coronasäkra” alternativ - ser fram emot en IRL-träff en annan gång.
Supersmidig, mycket trevlig kommunikation hela vägen och en fin klocka på köpet. Rekommenderar denne Goodguy till 100%!

Köpt en klocka av @MortenH,som beskrivet i annonsen en klocka i nästan nyskick,väl packat och snabbt skickat,mycket nöjd,helt klart en GG i min bok!

Här har det bytts klockor på distans och som vanligt blir man inte besviken när det gäller @MoHaha
Handla med säkerhet, 110% GG
Rekommenderas! 😃👍

Köpte en Christopher Ward av @MoHaha och det var en smidig affär, snabb kommunikation vilket alltid uppskattas, snabbt ivägskickat paket som var väl paketerat med originalkartonger och allting som medföljde klockan som ny.

Trevlig kille dessutom. 100% GG och kommer definitivt att göra affär igen om tillfälle ges.

Senast ändrad:
Ännu en affär gjord med denna trevliga klockbroder @MoHaha
En Tag Heuer från mig denna gång,
lika smidigt och okomplicerat som vanligt.
Rekommenderas varmt av mig 👍🙂

Bytt klocka med @MoHaha vilket var en mycket smidig och trevlig upplevelse.
Kan bara rekommendera fler att göra affär med denne fantastiske herre.
100% GG!

Tillbaka
Topp