• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mojbjörn

erow

Patek
2-Faktor
Sålde klocka i 35k klassen f2f till @Mojbjörn och det var en av de smidigaste försäljningar jag genomfört :)
Bra konversation innan, väldigt trevligt möte med roligt klocksnack.
100% GG och mina starkaste rekommendationer!
 
Senast ändrad:

n1tro

Panerai
En vän köpte en klocka i 50 000krs klassen av denne herre och det gick utmärkt. F2F deal och allt gick super smidigt - tack! Trevlig pratstund och jag gör gärna affär igen! Good guy! Mvh n1tro
 

B-ing

Breitling
Köpte en Klocka hemma hos MR Mojbjörn. Supertrevligt och inget strul alls. Mojbjörn skötte prutning åt mig ;) gott kaffe också. Goodguy!
 

Taisto

Omega
Jag gjorde en bytesaffär i 50k klassen med @Mojbjörn som gick väldigt smidigt. Han erbjöd sig att åka 20 mil för att vi skulle få en f2f affär vilket jag uppskattade.

100% Good guy alla dagar i veckan.
 

Derek 69

Breitling
Kanon kille träffades Face to face inga konstigheter klockans skick stämde med annonsen Mojje är säkert en kille som jag kommer göra fler affärer med :)

Med vänlig hälsning, Derek
 

Janbanan

Breitling
Köpte en Seiko av Mojbjörn f2f med smidigt möte. Klockan stämde bra överens med bilder/beskrivning och jättebra kommunikation. Dessutom en trevlig prick!
 
Topp