Ser väldigt mycket fram emot Seikos presskonferens! Höjdpunkten för mig iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gäller att vara förbereddHm, undrar om det är banan som gäller i år igen. Kanske bäst att säkra upp med ett granatäpple eller en guava för säkerhets skull![]()
Det gäller att vara förberedd...
![]()
Det är väl bara att lägga beslag på fruktkorgen innan man låser in sig.Tror det bästa är att sätta upp ett litet basläger inne hos den lokala Ica-handlaren så att man är inom sprintavstånd till frukt och grönt![]()
OH NEEEJ!!![]()
Eminent illustration av @Sorubim
Då är vi igång. Ert reportageteam har sammanstrålat i Frankfurt för vidare transport till Basel. Häng med här och på Instagram (68Molle, yonsson_in_a_nutshell, Klockmastergloben, Klockmasterfältöversten) fram till söndag.
Nyheter, utlottningar och kanske ett gruppköp utlovas. Först ut är Seikos presskonferens imorgon 10:00. Hoppas det blir givande.
Anna, Svante, Yonsson & Molle
![]()
Vi har köttdräkt för att smälta in...OH NEEEJ!!
Besvikelsen och tomheten överväldigar mig när jag ser er i köttet!
Vanliga människor?! Är ni inte galna japanska ronins som era avatarer ger sken av?!
Magin är som bortblåst!
Haha! Innovativt men fusk ser vi igenom.Det gäller att vara förberedd...
![]()
Jag har tagit med tältsäng till Ica Maxi. I år ska jag lyckas med nån give awayTror det bästa är att sätta upp ett litet basläger inne hos den lokala Ica-handlaren så att man är inom sprintavstånd till frukt och grönt![]()
Räknar med att ni tar väl hand om min favorit säljare AnnaAnlänt till mässan för uthängning av press-kort. Luncherna är över så det blev pizza på lokalt slusk hak.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ni sa - nu har det kommit i vitguld, aldrig att vi släpper i stål. Och nu står jag här som ett fån, med en klocka som alla tror är i stål..."Pressdag idag. Var en snabbis upp till Seiko, men får inte lägga ut förrän efter presskonferensen... sorry.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ni sa - nu har det kommit i vitguld, aldrig att vi släpper i stål. Och nu står jag här som ett fån, med en klocka som alla tror är i stål..."
![]()
När är Seikos presskonferens?Pressdag idag. Var en snabbis upp till Seiko, men får inte lägga ut förrän efter presskonferensen... sorry.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det här blir kul att följa!![]()
Eminent illustration av @Sorubim
Då är vi igång. Ert reportageteam har sammanstrålat i Frankfurt för vidare transport till Basel. Häng med här och på Instagram (68Molle, yonsson_in_a_nutshell, Klockmastergloben, Klockmasterfältöversten) fram till söndag.
Nyheter, utlottningar och kanske ett gruppköp utlovas. Först ut är Seikos presskonferens imorgon 10:00. Hoppas det blir givande.
Anna, Svante, Yonsson & Molle
![]()
Kl 10:00. Både Molle och jag kommer lägga upp den live på Instagram.När är Seikos presskonferens?
10:00 imorgonNär är Seikos presskonferens?