• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Molle

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Har köpt en RC av Molle, klockan var helt enligt beskrivning, snabb leverans och ett trevligt bemötande! 100% good guy!
 
Senast ändrad:

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Molle köpte en GS av mig, visar sig att det var hans gamla klocka som har varit på äventyr här i forumet. Kände igen lådan.

Alltid lika trevlig, professor GS ;)
IMG_2722.JPG
 

Tonneau

Breitling
Köpt en SRP777. Bra och snabb kommunikation, rättvisande beskrivning av klockan samt schysst packat. Rekommenderas!
 

Gringubben

Cartier
Köpte en dykare av Molle. Rak och bra kommunikation utan krussiduller. Att Molle dessutom skickade med tillbehör som låg utanför uppgörelsen gör honom till en extra GG. Tack för affären Molle
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Några transaktioner har det blivit genom åren och ser @Molle som en god vän sedan länge, bättre säljare/köpare/person är svår att finna.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Köpte GS av Molle. Så jävla nöjd och Molle är en hyvens kille som är riktigt trevlig. Skulle inte tveka att göra affärer med honom i framtiden.
 

Bogatir

Cartier
Jag köpte en SBDC027 av Molle och det var en av de bästa och trevligaste affärer jag har gjort. Alla superlativ infriades!
 

Simpatico

Rolex
Sällar mig till kören av mycket nöjda köpare.
Köpt en dyrare GS av Molle och allt gick väldigt smidigt.
Exemplariskt paketerat, snabb leverans och smidig kommunikation.
Handlar gärna igen av Molle.
100% GG.
 

JEsper_J

Breitling
Köpte en GS SBGV019 av @Molle. Snabb kommunikation och personlig leverans till kontoret några timmar senare. När jag hade tid! Trevligt snack över en kopp Java. Vilken personlighet! Kan man vara mer än 100% GG är det han.
 

skeppet

Breitling
Köpt en Speedmaster av @Molle, klockan var nog finare än jag hade väntat och det gick att få till en otroligt smidig överlämning på genomresa i Sthlm. Tryggt och trevligt! Kan inte annat än rekommenderas!
 

Sulan

Breitling
Köpte en klocka av Molle. Allt gick smidigt från första kontakt och blev tom bjuden på personlig leverans. Rekommenderas varmt
 
Topp