Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har han gått och blivit vithårig av all väntan?
Har han gått och blivit vithårig av all väntan?
Nu kommer bilden mina vänner !! Vill nästan inte...Det har varit mycket underhållande och kreativt
![]()
Nu kommer bilden mina vänner !! Vill nästan inte...Det har varit mycket underhållande och kreativt
![]()
Tveksamt om det någonsin händer, speciellt eftersom det blir sommartid imorgon....Men bilden på hästen är fortfarande inte uppe!!
Tveksamt om det någonsin händer, speciellt eftersom det blir sommartid imorgon.
Bara för att bevisa att jag är en man som håller ord, så kommer även en bild på hästen
![]()
Äntligen! Väntan är över! Nu kan vi alla njuta av helgenBara för att bevisa att jag är en man som håller ord, så kommer även en bild på hästen
![]()
Jag kan inte se bilden, jag antar att jag heller inte är ensam om den saken?
Bilden ligger på typ sida 5
Bilden borttagen på begäran av kattens familj..Jag kan inte se bilden, jag antar att jag heller inte är ensam om den saken?
![]()
Det finns ingen alkoholhest.
EDIT: Det fanns det visst.
![]()