• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mouqvist

Sålde en klocka till @mouqvist
Möttes upp lite snabbt (båda hade lite stressigt) på en parkering och gjorde klart affären.
Mycket smidigt och inget strul.👌
Helt klart good guy! 🙂
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Har sålt en SoS till @mouqvist. Trevlig och bra dialog och enkel affär. Trevlig person dessutom och någon som jag absolut rekommenderar alla för framtida affärer.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Detta hände mig för flera år sedan. Skulle möta upp @mouqvist på stan, då han skulle köpa en klocka av mig f2f. Han skulle ringa min mobil när han var framme, men han dök dock aldrig upp, då hans mobil tydligen dog. Jag stod och väntade ett bra tag, men han hörde inte av sig förrän senare den dagen via PM, och bad om ursäkt. Märkligt och omständigt kan jag tycka :(
 

mouqvist

Rolex
Bra att lämna feedback på fyllan.
En händelse som jag inte kommer ihåg. Om detta är nu sanningen så finns en förklaring och jag ska ha bett om ursäkt
Förstår inte poängen med denna troligen påhittade redovisning för en sak som ska ha skett för flera år sedan dessutom. Snacka om att vara trög om man ruva på denna kommentar så länge 😂
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bra att lämna feedback på fyllan.
En händelse som jag inte kommer ihåg. Om detta är nu sanningen så finns en förklaring och jag ska ha bett om ursäkt
Förstår inte poängen med denna troligen påhittade redovisning för en sak som ska ha skett för flera år sedan dessutom. Snacka om att vara trög om man ruva på denna kommentar så länge 😂
Man har rätt att lämna omdömen, det är hela syftet med denna del av forumet. Läsaren får dra egna slutsatser.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Bra att lämna feedback på fyllan.
En händelse som jag inte kommer ihåg. Om detta är nu sanningen så finns en förklaring och jag ska ha bett om ursäkt
Förstår inte poängen med denna troligen påhittade redovisning för en sak som ska ha skett för flera år sedan dessutom. Snacka om att vara trög om man ruva på denna kommentar så länge 😂
Att antyda att jag var berusad när jag skrev, är väl hyfsat lågt, för jag drack inte något alkoholhaltigt på hela dagen. Att antyda att jag hittat på allt är ännu lägre. Du verkar dock ha problem med minnet. Att du tycker jag är trög, det är dock helt ok, för detta hände ju för ett bra tag sedan, då det inte gick att förutspå batteritiden på mobilen, och det inte heller gick att ladda den med annat än sin egen mobilladdare som var stationär i hemmet, och internet var inte uppfunnet på den tiden ;)
1000033165.jpg
 
Topp