• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mr.Eriksson

-RI-

Patek
2-Faktor
Sålde en Tudor GMT på distans till denna mycket trevliga herre, snabb betalning och smidig kommunikation. Har bara gott att säga, goodguy som jag gärna gör fler affärer med i framtiden.
 

Lellemask

Breitling
Köpte en Tudor GMT på distans av Eriksson Betalade i förskott och klockan kom dagen efter, väl inpackad och i mycket fint skick! Kan inte säga annat än 100% Goodguy om den här killen
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en SPB053 utav Eriksson på distans.
Bra kommunikation och klockan låg på posten nån enstaka timme efter betalning.
Den var välpackad och i beskrivet skick!
100% GG!
 

Beez

Breitling
Köpte min första klocka här på KS av Eriksson, på distans. Mycket lätt och trevlig att kommunicera med - en bra representant för KS.
Snabbt skickat, välpaketerat och framförallt en fin klocka helt enligt beskrivning.
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Sålt en Omega SMP till Eriksson och det var smidigt rakt igenom. Trevlig dialog och snabba beslut, precis som det ska vara! Rekommenderas!
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka i 45k-klassen F2F till ERiksson. Snabb och trevlig kommunikation via pm och en ännu trevligare pratstund när vi träffades 😊 Affären kunde inte gått smidigare! 100% goodguy och jag gör gärna affärer igen!
 

filkle

Breitling
Köpte en klocka i +40 tusenkronors klassen av Eriksson på distans. Otroligt trevlig och hjälpsam och allting gick klockrent. Skulle mer än gärna göra affär med honom igen! 100%GG
 

Riffraff

Cartier
Köpt klocka av av denna trevlige herre. Toppskick enligt annonsen och det var precis vad man fick.

Mycket väl förpackat. Två tummar upp från mig! 🙂 👏
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Sålt Omega till Eriksson på distans. Exemplarisk köpare med mycket bra och trevlig kommunikation. Gör gärna fler affärer med denne 100% GG.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Köpte en fin-fin iPhone an Eriksson och allt var bara fantastiskt bra. Snabb leverans, korrekt beskrivning och en mycket trevligt bemötande.
 
Topp