• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mr.Johansson

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Köpte några winders på distans av Mr Johansson. Snabb och trevlig återkoppling på meddelanden. Godset var utomordentligt väl packat. Halt klart en GG i min bok.
Gör gärna fler affärer med honom.
 

JGP

Cartier
2-Faktor
Köpt en länk f2f av @Mr.Johansson där han hade möjlighet att möta upp mig på hotellet då jag var på tillfälligt besök i hans hemstad. Länkens skick stämde med tidigare kommunicerad beskrivning och det blev lite gött klocksnack när vi sågs. Alltigenom en smidig och trevlig affär, 100 % GG.
 

Saileagren

Breitling
Köpte en Ragn Sells-klocka av @Mr.Johansson och möttes i person. Fick en bra introduktion till forumet då detta var min första affär, mycket tacksam för det! Fick även med en nyckelbricka från Ragn Sells som bonus, väldigt schysst. Supernöjd med både affären, tipsen och produkten. Riktig GoodGuy!
 
Topp