• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mr_Jonas

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Ni som har gjort affärer med mig, skriv gärna en rad :) Det går även bra att skriva om ni tycker jag är en go gubbe
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en Tudor chrono av Mr_Jonas. Väldigt trevlig kille som tog sig tid att svara på många frågor innan det blev affär. Klockan motsvarade beskrivningen och skickades snabbt och välförpackad efter betalning. Good guy!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Köpt klocka av mr jonas.

Mycket trevlig att göra affärer med. Hittade en annons som var hyfsat gammal. Klockan var kvar, efter sedvanlig betalning skickades klockan snabbt.

Kan rekomendera mr jonas.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Köpt av Jonas, han är en go gubbe som går att lita på! Väldigt snabb leverans vilket alltid uppskattas. 100% goodguy!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Köpte en DD 1803 av Jonas och jag kunde inte vara mer nöjd. Skicket var nog bättre än vad som sagts från början.
Klockan levererades inom 24h. Kan varmt rekommendera att handla av Jonas.

/Daniel
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Go gubbe! Hörde av sig flera veckor efter en köpförfrågan, trevlig i konversationen, blixtsnabb leverans i välpackat kuvert! Rekommenderas helhjärtat.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Ett förtydligande av ovanstående: när jag först pm:ade med en köpförfrågan svarade J direkt att det tyvärr inte var aktuellt med sälj, men flera veckor senare när han kände att det var dags att lätta lite på klocklådan hör han alltså av sig igen. Sån't uppskattas!
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Sålt en vintage certina ds ph200 till Jonas.

Mycket smidig och bra affär, rekommenderas.
//Björn
 

jhellstrom

Cartier
2-Faktor
Instämmer med alla ovan.
Berömde en klocka i ett PM för några månader sedan och sa att jag gärna köpte den av honom om/när det blev dags.
För ett tag sedan tog Jonas kontakt och affären avslutades smidigt med att klockan kom fram i ett väl inslaget paket.
Good guy!
 

larra64

Rolex
Köp en Tudor av Jonas. Allt gick perfekt hela vägen från dialog till leverans. Väl beskriven annons ska också tilläggas. Good-guy!
 
Topp