• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MrAndersson

Köpt klocka på distans av @MrAndersson. Väldigt trevlig i konversation och klockan anlände snabbt efter betalning.

Nu handlade detta om en semi vintage kvartsklocka där oturligt nog någonting hände med kronan när jag skulle ställa om tiden. Sånt som kan ske när man pillar på äldre klockor.

MrAndersson tog tillbaka klockan helt utan knussel och klockan gick sedemera vidare till ursprungliga handlaren som får ta tag i problemet.

Att handla med klockor när allt går smärtfritt är ganska enkelt. När någonting ställer till det ser man hur seriösa människor sköter det på KS. Exemplariskt i detta fall 🙂👍

Summa summarum står vi båda utan klockan men alla har sina pengar tillbaka. Jag är väldigt nöjd att jag handlade av MrAndersson och skulle utan tvekan göra det igen i framtiden.

Goodguy rakt igenom!

Tillbaka
Topp