• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MrJazze

M26

Rolex
2-Faktor
Blev tyvärr ingen affär denna gång med MrJazze men hade en mycket trevlig kommunikation. Tack för det och lycka till med ditt sökande @MrJazze! :)
 

Åsa A

Breitling
Köpte en Seiko av mrJazze. Väldigt trevlig att göra affär med. Bra kommunikation, snabb leverans. Toppensäljare helt enkelt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
4D024F3C-E69E-410D-9399-1FC0059410BF.jpeg

Sålt denna till herrn. Allt gick Supersmidigt.
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Köpt en seiko sbdc031 av @MrJazze
Affären gick hur smidigt som helst. Väldigt seriös säljare som har ordning och reda. Noggrant packat och supersnabb leverans. Varan var bra beskriven i annonsen och varan uppnådde mina förväntningar:)
100% goodguy
 

Beklockad

Breitling
Har samma upplevelse som Hepanter.
Köpt en klocka av @MrJazze och allt gick hur bra som helst. Trevlig kommunikation, snabb leverans och klockan var precis som på beskrivningen. Ett bra och seriöst intryck.
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Sålde en Seiko till Jazze igår. Ett trevligt F2f möte och en smidig affär. Jag gör gärna affärer med honom, det kan ni också tryggt göra.
 

schobab

Omega
2-Faktor
Hade äran att köpa en klocklåda av @MrJazze och kan inte vara mer nöjd.
Trots att affären inte genererade honom mer än ett par hundralappar så har han tagit sig tid och slagit in paketet samt skrivit ett julkort. En genuint fin handling som lyste upp en grå vardag!

100% GG i min bok!😊
 
Topp