• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MrWaldemar

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpt ett objektiv av @MrWaldemar. Hur smidig affär som helst, objektivet dök upp ett par dagar efter jag betalat och var verkligen bra förpackat . Jag är mycket nöjd med smidigheten i affären samt givetvis med objektivet :) @MrWaldemar är en 100% good-guy och jag skulle inte tveka att göra affär med honom igen.
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålde min Steinhart Explorer till @MrWaldemar, smidig affär och mycket sympatisk herre! 100% Good Guy som jag gärna gör affär med igen!

Litet tillägg. Blev retur denna gång då klockan tyvärr bar för litet rent estetiskt, naturligtvis inget som förändrar mitt omdöme och göra gärna en ny affär i framtiden :)
 
Senast ändrad:

Otori

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka av MrWaldemar, affären gick snabbt och smidigt.

Klockan skickades med posten och var välpaketerad .

GG i mina ögon
 
Senast ändrad:

eastwood

Rolex
2-Faktor
Bytt klockor på distans med @MrWaldemar. En exemplarisk herre att göra affärer med, mycket trevlig och sympatisk. Hade även ett gott tålamod när Postnord strulade med ena försändelsen i bytesdealen. Rekommenderas varmt!
 

Code

AKA Vincent B
Köpte ett blått tropic band av "MrWaldemar" för 150kr. Stod I annonsen att den var 20mm bred. Men när jag fick den var den 18mm.
Men vi löste det snabbt och Waldemar swichade tillbaka 100kr till mig och jag fick behålla bandet...good guy i min bok..
 
Topp