Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg en hunka till på den här bössan.Bidrar via en annan insamling, men bra initiativ!
Det är ju illojalt, då tävlar jag mot mig själv!Lägg en hunka till på den här bössan.![]()
Vad gör man inte för en god sak?Det är ju illojalt, då tävlar jag mot mig själv!
Vackert!![]()
Köpte en klocka av @Sebastard och fick oprutat 100kr rabatt. Denna hundralappen går nu till musikhjälpen!![]()
Snyggt sitter den![]()
Köpte en klocka av @Sebastard och fick oprutat 100kr rabatt. Denna hundralappen går nu till musikhjälpen!![]()
Va? Förklara gärna vad du menar.Att vi inte kan ta tag i riktiga problem i samhället istället.
Att vi inte kan ta tag i riktiga problem i samhället istället.
Syftar du till problem med Sveriges politik och samhälle finns där andra politiska forum att vända sig till. För välgörenhet så är det fritt fram att hjälpa till med att skänka pengar om man vill. Det är inget obligatoriskt.Att vi inte kan ta tag i riktiga problem i samhället istället.
Uppenbart troll.Att vi inte kan ta tag i riktiga problem i samhället istället.