Hej,
Jag beställde en klocka från mywatch i början av september. Först skulle det ta 6-12 dagar, efter 12 dagar mailade jag dem och dem och fick svar att det skulle ta upp till 2 månader. 2 månader senare går jag in på deras hemsida och ser denna text https://www.mywatch.nu/.
Jag har försökt kontakta dem på alla möjliga sätt, gjort en kortreklamation via min bank (har swedbank så ärendet lär ta ett tag att utreda), och även polisanmält. Jag har också pratat med konsumentverket och dem hänvisade mig till att göra en kortreklamation.
Min fråga är om det är någon som är i samma sits som mig just nu med mywatch, vilka åtgärder har ni tagit? Finns det något mer jag kan göra? Finns det någon därute som är i samma sits och har fått tillbaka sina pengar?
Mvh
Jag beställde en klocka från mywatch i början av september. Först skulle det ta 6-12 dagar, efter 12 dagar mailade jag dem och dem och fick svar att det skulle ta upp till 2 månader. 2 månader senare går jag in på deras hemsida och ser denna text https://www.mywatch.nu/.
Jag har försökt kontakta dem på alla möjliga sätt, gjort en kortreklamation via min bank (har swedbank så ärendet lär ta ett tag att utreda), och även polisanmält. Jag har också pratat med konsumentverket och dem hänvisade mig till att göra en kortreklamation.
Min fråga är om det är någon som är i samma sits som mig just nu med mywatch, vilka åtgärder har ni tagit? Finns det något mer jag kan göra? Finns det någon därute som är i samma sits och har fått tillbaka sina pengar?
Mvh