Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Påminn mig, hur gammal är hon.![]()
Underbart!Fick denna när hon var 7 nu ör hon tio och vill låna roleks till skolan.
Mycket obehaglig utveckling @sinner !
När min dotter sa att hon ville ha en Råålyx så sålde jag min direkt.
Kolla den bortskämda snorungen med pottfrilla i Patekreklamen. Man blir ju spyfärdig!![]()
Tror nog att den är lika kräkframkallande och fel i alla länder. Bortskämda ungar är alltid osmakligt.Alltså den reklamen. Så rätt i vissa länder men så fel i sosse-Sverige. Hahaha!
Tror nog att den är lika kräkframkallande och fel i alla länder. Bortskämda ungar är alltid osmakligt.
No way. Varför skulle en mångmiljonarvinge känna sig speciell när den ser den bilden? De ser väl en obehaglig lillgammal unge med pottfrilla precis som alla andra. Tror inte att det är specifikt svenskt eller socialdemokratiskt att känna avsmak för sån smetig smörja.Tror inte personer som får ärva hundratalsmiljoner tycker det. Tvärtom tror jag att de känner sig speciella när de ser reklamen.
Helt rätt!Min son frågade när han får en Rolex - svarade att det får man aldrig - det köper man själv för egna pengar......
No way. Varför skulle en mångmiljonarvinge känna sig speciell när den ser den bilden? De ser väl en obehaglig lillgammal unge med pottfrilla precis som alla andra. Tror inte att det är specifikt svenskt eller socialdemokratiskt att känna avsmak för sån smetig smörja.
Smartare än du och jag heter det. Alltså är jag är smartare än duJag tror att Patek har tänkt igenom reklamen noga. De är smartare än dig och mig. Sen att du tycker den är osmaklig och att jag inte tror att den fungerar i Sverige är en annan sak.
Jante 4 life! YOLO!
VafanDet är supergulligt <3 Min 6 åring brukar kolla nära och käras klockor och ibland konstatera ”Det där är ingen Rolex”
Fick låta Jälmers bygga om länken så den passade. Måste börjas i tid![]()
![]()
Smartare än du och jag heter det. Alltså är jag är smartare än du![]()
Som du!Ursäkta mig att båda mina föräldrar är födda utomlands och att jag inte behärskar svenska språket lika bra som dig.
My god... kom igen grabbar. Få inte tråden låst nu. Jag vill se bilder på nära och kära!Som du!
Tänkte precis detsamma.
Jag tycker det är värre med pappan, vilken god far sätter på ungen de där jävla handskarna, jo en riktigt störd förälder som kommer sätta djupa sår i sin avkomma.Mycket obehaglig utveckling @sinner !
När min dotter sa att hon ville ha en Råålyx så sålde jag min direkt.
Kolla den bortskämda snorungen med pottfrilla i Patekreklamen. Man blir ju spyfärdig!![]()
Jag tror att Patek har tänkt igenom reklamen noga. De är smartare än dig och mig. Sen att du tycker den är osmaklig och att jag inte tror att den fungerar i Sverige är en annan sak.
Jante 4 life! YOLO!
Pateks reklam är ju bara dålig rakt av.
Allt säljer med mördande reklam, kom och köp, kom och köp - konserverad gröt.Den är lysande. Men den faller inte alla i smaken. All reklam är bra reklam.
Underbart!Jag har fått en fin teckning av min dotter som vid tidig ålder vet vad hon vill ha.
Patikler = Patek
Jag känner att hon är på rätt spår.
![]()
Hur har ni påverkat era nära och kära?