• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nära och kära

sinner

Silver
Jag har fått en fin teckning av min dotter som vid tidig ålder vet vad hon vill ha.
Patikler = Patek
Jag känner att hon är på rätt spår :).

0D2E565E-3038-467D-996D-63DC5F9EB902.jpeg

Hur har ni påverkat era nära och kära?

Tror inte personer som får ärva hundratalsmiljoner tycker det. Tvärtom tror jag att de känner sig speciella när de ser reklamen.
No way. Varför skulle en mångmiljonarvinge känna sig speciell när den ser den bilden? De ser väl en obehaglig lillgammal unge med pottfrilla precis som alla andra. Tror inte att det är specifikt svenskt eller socialdemokratiskt att känna avsmak för sån smetig smörja.

No way. Varför skulle en mångmiljonarvinge känna sig speciell när den ser den bilden? De ser väl en obehaglig lillgammal unge med pottfrilla precis som alla andra. Tror inte att det är specifikt svenskt eller socialdemokratiskt att känna avsmak för sån smetig smörja.

Jag tror att Patek har tänkt igenom reklamen noga. De är smartare än dig och mig. Sen att du tycker den är osmaklig och att jag inte tror att den fungerar i Sverige är en annan sak.

Jante 4 life! YOLO!

Har lärt min 5-åriga dotter att uttala "omega speedmaster" rätt samt att det var första klockan på månen. Brukar fråga henne ibland vad min klocka heter så berättar hon det :). Undra om hon har nämnt på förskolan att pappas klocka har vart på månen:D. Min sambo hade praktik på ett ställe och den hon gick med var tydligen klock intresserad, så berättade hon att jag hade köpt en speedmaster och han var grymt imponerad :D. Så lite skadade måste min omgivning blivit då min sambo är helt ointresserad av klockor :).
Edit: Min dotter brukar även säga "kollar du på dom där töntklockorna nu igen" :hilarious:

Senast ändrad:
Mycket obehaglig utveckling @sinner !
När min dotter sa att hon ville ha en Råålyx så sålde jag min direkt.

Kolla den bortskämda snorungen med pottfrilla i Patekreklamen. Man blir ju spyfärdig!
3CA4D23C-C4CD-4327-90B8-D16E384E5BF3.jpeg
Jag tycker det är värre med pappan, vilken god far sätter på ungen de där jävla handskarna, jo en riktigt störd förälder som kommer sätta djupa sår i sin avkomma.

Min sjuåriga dotter tycker inte att jag ska köpa klockor av någon anledning (yttre påverkan). För ett två år sen ville hon dock se filmen om PP Grandmaster Chime på youtube dagligen. Nu är det mest Dolly Style och kids som recenserar squshies som gäller... :arghh:

Här är länk till PP om ni inte sett den:

Tillbaka
Topp