Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske beror det på att vi inte förstår hur den fungerarMärkligt tyst om nya Zenith Defy Lab här på KS. Samtliga stora klockmedier raporterar ju som bara den idag.
Hehe jag förstår inte 100% heller, men man måste ju se potentialen! +\-0,3 sek dygn, okänslig för position, magnetism och bra amplitud hela gångreserven.Kanske beror det på att vi inte förstår hur den fungerarSjälv tycker jag att... "den nya mojängen" ser ut som en älg målad av Kandinsky.
Biver kan starta ett eget märke snart. Plocka delar lite här och där![]()
"The Zenith Defy Lab might be assembled at Zenith, but the case is made at (and developed by) Hublot, and the movement is produced (and developed) at TAG Heuer".
Sjukt cool!
Lättklädda tjejer? Helt klart opassande med klänning, vart är burkan?Är det någon mer än jag som tycker att lanseringen inte kändes så 2017?Drönare var coolt för fem år sedan, och lättklädda tjejer i marknadsföring känns ännu mer passé.
Kolla från 03:10.
Märkligt tyst om nya Zenith Defy Lab här på KS. Samtliga stora klockmedier raporterar ju som bara den idag.
Själv tycker jag den är svincool. Framför allt urverket men även boett materialet. Coolt också att urverket snart sitter i klockor runt 100k, vilket i samanhanget får ses som jäkligt billigt.
Amen brother!Lättklädda tjejer? Helt klart opassande med klänning, vart är burkan?