• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som sportar häst?

Om det är någon blir släpad till stömsholmsagarna får ni göra mig sällskap i monter P15! (Bredvid Kristdemokraterna)

Jag är sjukt nöjd att jag lyckades undvika att få följa med på nåt sånt där 3-årstest eller visning i helgen :)

Konversation mellan mig och tjejen.

Jag: vad har du gjort med klockan? Den är jätteskitig?
Hon: ja, ville (hästen) bet på den.
Jag: .. jaha. Dåså.
5D668377-3478-47C4-9791-9AE0B0B3A2C5.jpeg

Well, igår gick Funi inte hem från promenaden. Alltid trist att ta undan djur, men skönt att kunna lösa det själv, utan stress för djuret-i-fråga (ja, det gjordes på ett fullt lagligt sätt).

Jag är aktiv inom hästsporten. Kul att det finns fler här inne som är det :D jag tävlar i hoppning. Köpte denna Breitling som en klocka att kunna ha i stallet också. Hoppas den är tålig. :p Jag har dock köpt gummiband till, vill inte slita allt för mycket på den fina länken i onödan.

DSC_0355.JPG

Jag är aktiv inom hästsporten. Kul att det finns fler här inne som är det :D jag tävlar i hoppning. Köpte denna Breitling som en klocka att kunna ha i stallet också. Hoppas den är tålig. :p Jag har dock köpt gummiband till, vill inte slita allt för mycket på den fina länken i onödan.

DSC_0355.JPG

Fan va kul! Vilka höjder du på?
Bra val med Breitling! Historia med flygbranschen. Passar perfekt för hoppning! :cool:

Håller på och håller på. Det var snart 10 år sedan jag satt på en häst. Men det har ju sin charm.
FB_IMG_1528278642221.jpg

Stor häst alltså! Sambon har ridit den hon va liten. Hennes föräldrar bor på en hästgård. Jag har kanske ridit till och från i 4 års tid :). Själv då?
Okej. Så ni har hästarna hos svärföräldrarna eller? jag har ridit i ca 25 år så det är ett tag. Jag är helt hästfrälst haha.

Har just utökar tjejernas natthage (=utan gräs). De verkar rätt nöjda med att få en kvällsmacka...
IMG_9114.JPG

08DD74F5-8D2B-4CE5-9E1E-E5A575D76A12.png
Okej. Så ni har hästarna hos svärföräldrarna eller? jag har ridit i ca 25 år så det är ett tag. Jag är helt hästfrälst haha.
Japp det har vi :) då har du lite meriter under bältet! Att du kör på 130 är riktigt bra! :)

Lyckades få en bra bild på hennes grannes häst, en travare som är 27 år gammal :)

Har just utökar tjejernas natthage (=utan gräs). De verkar rätt nöjda med att få en kvällsmacka...
IMG_9114.JPG
Lite morötter på det så kommer dom aldrig fly :)

Hade en fjording (sambons häst som är borta nu) han älskade mat. Han lyckades fly hagen några gånger. Ena gången stod han i grannens hönshus :D annars brukar han varav gå till stallet och huset för att få mat

Tillbaka
Topp