Zorro599
Basic
Om hon visar en bild på en klocka någon gång. Kan du alltid häva att du behöver en tillRåkade visa frun dina bilder. Nu hävdar hon att vi kanske ändå ska ha ett föl till...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om hon visar en bild på en klocka någon gång. Kan du alltid häva att du behöver en tillRåkade visa frun dina bilder. Nu hävdar hon att vi kanske ändå ska ha ett föl till...![]()
Om hon visar en bild på en klocka någon gång. Kan du alltid häva att du behöver en till![]()
Juste, glömde att det gick bara åt ena hålletThat’s not how this works.
That’s not how any of this works.![]()
Juste, glömde att det gick bara åt ena hålletKöpte ett jäkla schabrak för 700:- till henne. Sen efter 2 veckor kläcker hon ur sig att jag har köpt en för dressyr. Hon behövde en för hoppning
![]()
Konversation mellan mig och tjejen.
Jag: vad har du gjort med klockan? Den är jätteskitig?
Hon: ja, ville (hästen) bet på den.
Jag: .. jaha. Dåså.
![]()
Jag kan sälja slaktmask och köttkvarn billigt ifall du behöverWell, igår gick Funi inte hem från promenaden. Alltid trist att ta undan djur, men skönt att kunna lösa det själv, utan stress för djuret-i-fråga (ja, det gjordes på ett fullt lagligt sätt).
Jag är aktiv inom hästsporten. Kul att det finns fler här inne som är detjag tävlar i hoppning. Köpte denna Breitling som en klocka att kunna ha i stallet också. Hoppas den är tålig.
Jag har dock köpt gummiband till, vill inte slita allt för mycket på den fina länken i onödan.
![]()
Haha ja det är sant! Matchar ganska braFan va kul! Vilka höjder du på?
Bra val med Breitling! Historia med flygbranschen. Passar perfekt för hoppning!![]()
Daym! Det är riktigt högt! Jag kör hoppning. Fast på 90. Jag är lite mer åt amatör hålletHaha ja det är sant! Matchar ganska bratävlar i 130 i dagsläget. Är du fokuserad på någon gren?
![]()
Kul att ni båda riderDaym! Det är riktigt högt! Jag kör hoppning. Fast på 90. Jag är lite mer åt amatör hållettjejen kör 120
Hade aldrig varit intresserad hästar förs jag träffa henneKul att ni båda riderhade gärna fått med min sambo.
En stilig hingst!Håller på och håller på. Det var snart 10 år sedan jag satt på en häst. Men det har ju sin charm.
![]()
Ett 11-årigt sto, svenskt varmblod. Ni?Hade aldrig varit intresserad hästar förs jag träffa henneVad är det för häst du har?
Den måste vara ganska stor om den klarar av 130?Ett 11-årigt sto, svenskt varmblod. Ni?![]()
170 cm caDen måste vara ganska stor om den klarar av 130?![]()
Stor häst alltså! Sambon har ridit den hon va liten. Hennes föräldrar bor på en hästgård. Jag har kanske ridit till och från i 4 års tid170 cm cahur länge har ni ridit?
Okej. Så ni har hästarna hos svärföräldrarna eller? jag har ridit i ca 25 år så det är ett tag. Jag är helt hästfrälst haha.Stor häst alltså! Sambon har ridit den hon va liten. Hennes föräldrar bor på en hästgård. Jag har kanske ridit till och från i 4 års tid. Själv då?
Japp det har viOkej. Så ni har hästarna hos svärföräldrarna eller? jag har ridit i ca 25 år så det är ett tag. Jag är helt hästfrälst haha.
Lite morötter på det så kommer dom aldrig flyHar just utökar tjejernas natthage (=utan gräs). De verkar rätt nöjda med att få en kvällsmacka...
![]()