• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Några vintage kanske!

Sond

Patek
Herre min skapare, vilka klockor! Och vad många..;)

Känslan jag får är att man får vara glad för att det finns några alls kvar åt oss andra. Du har ju nästa alla fina vintageur...:)

Tack för att fått se dem!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Den här tråden får en att lägga ner klockeriet, samtidigt som den får en att vilja fortsätta :) Löjligt fet samling du visat upp hittills, stort tack för det!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Icaras

Rolex
Passar på att fråga här med då du har en fantastisk samling :).
Möjligtvis så att du har en Omega Chronostop med lite bilder att bjuda på? :)
 

Rholm

Cartier
Har lyckats missa denna tråd tills nu, kändes som en resa i klock Wikipedia.......
Din bredd i kunskap i klockor är ju galet imponerande Viking. Får göra som alla andra och tacka för att du delar med dig.
Mvh
 

Peppe

Omega
Alltså... vet inte vad jag ska säga. Jag.är helt ny i klockvärlden och håller som bäst på att jaga tag i mitt första vintage-ur. En Omega från 50-60-talen blir det. Har dock otroligt svårt att komma till avslut då antingen klockan eller säljaren känns fel. Nu förstår jag varför och inser att mitt första vintage-köp kommer ta tid!! Du äger ju 80% av alla klockor jag skulle kunna tänka mig att slå till på!! :)

Stort tack för att du delar med dig och inspirerar rookies som mig!
 

paradis

Audemars
Grattis Viking , måste ha tagit lite tid att skaffa en sådan fantastisk samling av Vintage klockor. Man börjar titta ,så är den bättre, så kommer en som är ännu bättre, ock så håller jag på............Undrar hur är känslan , av att ha "nästan allt " ? Tack också för att Vi får se allt detta. Fantastisk ,ock lycka till med flera......................;)
 
Topp