• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Namaste

Namaste

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Ni som gjort affärer med mig får gärna skriva en kommentar här i tråden! Tack på förhand!
 

wanstahl

Cartier
Köpt en Aerospace av @Namaste , hur nöjd som helst. Allt 100% som beskrivet, noga paketerat, trevlig dialog under hela försäljningen och låg på lådan samma dag som jag betalade. 100% Good-Guy, gör gärna fler affärer med honom!:)
 

SebastianM

Breitling
Köpte en skx och samma dag som annonsen gick upp var köpet slutfört. Snabbt och smidigt. Klockan motsvarade alla förväntningar och fick med ett extra nato vilket var en trevlig överraskning. Får högsta betyg.
 

Frgj

Breitling
Köpte en Seiko Automatic SKX025J av Namaste, snabbt, smidigt och jag fick t.om. en klocklåda med på köpet då jag är ny på detta forum.
En riktig goodguy
 

Fadäsen

Cartier
Fick trevligt lunch besök av Namaste som slog till inte bara på en utan två grymma Seikos.
Rekommenderas att handla med trevlig och engagerad.
 
Topp