• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nationaldagsklockan >>>

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis Sverige!
20170606_093915.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Själv bär jag just nu Rolex iofs köpt av Svensk AD så det är väl halvOK?..
IMG_7690.JPG

Slänger in några bilder på frugans Sjöö Sandström Royal Steel bara för att kompensera...:)
IMG_7692.JPG

IMG_7698.JPG

Fan inte lätt att få med MOP tavlan...
 

niclashill

Cartier
När ett bolag skickar fram "presschefen" eller en "informatör" för att kommentera en viktig sak vet man med största sannolikhet att det är något som gått åt helvete. Man gömmer/tystar den som jobbar med saken i praktiken helt enkelt och är fega. De värsta exemplen tycker jag ser man hos polisen, det var alltid den som ansvarade för utredningen som kommenterade, nu kan man i bland skicka fram en "presstalesman" som inte ens är polis och kan utredningar.

Vilket bolag är du presschef på? Och hur jobbar du mot "överkänsligheten" hos läsarna? :D

Jag märker att detta är personligt och känsligt för dig, så jag lämnar det okommenterat. Take care.
 
Topp