Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behövs det ens? Till och med jag ser att rolexkronan och "Rolex"-texten är alldeles för grov.Ni verkar ju alla på hugget här ilf, gillar! Ska faktiskt försöka ta itu med några bilder etc och försöka göra er nöjda i själen..
Behövs det ens? Till och med jag ser att rolexkronan och "Rolex"-texten är alldeles för grov.
Du får gärna visa en annan navitimer med den färgkombinationer också för det finns inte så vitt jag vet.
Tillsammans uppnår vi förkrossande resultat.Ring mig när du har klockorna jabla så ska du få låna en ännu större vält nästa gång!
Påpekade bara det mest uppenbara. Proportionerna på tavlan är ju även de helt åt h-vete. Layouten är även den fel.Och med lika bred "boettform"
Klass 1;or ju.Avgååååååå
Påpekade bara det mest uppenbara. Proportionerna på tavlan är ju även de helt åt h-vete. Layouten är även den fel.
Vilken serie/årsmodell är det på LVn?Är det nått form av "inträdes prov" det här eller? Är det nu jag måste gå till urmakaren å säga öppna boettlocket, lägg klockan bredvid dagens tidning tillsammans med äkthetsintyget för jag försöker bli medlem i ett forum på nätet...
Vilken serie/årsmodell är det på LVn?
Startade tråden för att diskutera NATOBAND, inte hurvida min sub skulle vara äkta el inte.