• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Natoband.nu

Code

AKA Vincent B
Hej!
Någon som haft problem med www.natoband.nu? Beställt band där flera gånger och alltid fått. Nu när jag beställde 2 band, så har jag inte fått dom. Fick en orderbekräftelse. Och dom skickar alltid en bekräftelse mail när dom skickat banden. Nu har jag inte fått det heller. Mailat dom 2 gånger samt ringt dom, inget svar..
 

axel112

Breitling
Japp, liknande historia här. Orderbekräftelse har jag fått, betalt via paypal, men inga band och inga svar, varken via mail eller telefon.

Attans!
 

axel112

Breitling
Rörigt värre alltså.
Man får hitta en annan butik att handla i kanske. Man kan ju inte få för många nato- eller perlonband. :)
 

Flerro

Omega
2-Faktor
Jag har en beställning på några band som jag gjorde för en månad sedan, men inte fått någon leverans. Däremot har de dragit pengar från mitt kort. Har försökt få tag på dem både per email och telefon. Skulle inte rekommendera någon att lägga en beställning hos dem före de börjar sköta sina leveranser och kundsupporten.
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
första gången jag handlade där fick jag leveransen några dagar senare. Andra gången tog det veckor av mejlande, när grejerna tillslut kom hade de slängt med några bonusperlons.
 

Peter75

Omega
Skriv omdömme på nätet så slipper fler bli drabbade jag såg bara en recenssion om detta på google därför jag inte köpte
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Spontan gissning:
De köper säkert in via alibaba/wish ifrån typ Kina, det hamnar i tullen i Sverige som hanteras av Postnord.. och vi vet ju alla hur snabbt det brukar gå där :)
 

Almdudler

Omega
Samma historia för mig, damp ner i brevlådan 3 veckor senare och fick inget svar på varken telefon eller melj. Fick dock inget extra som plåster på såret..
 

Flerro

Omega
2-Faktor
Nu kom min leverans efter nästan två månader. Fick tillslut även kontakt per email och de hade skickat med två extra natoband (gjort en stor beställning). Kändes som en god gest efter så pass lång väntan. Kommer ge dem en ny chans framöver.
 

Bemar

Breitling
2-Faktor
Hej hörni det var jag som skrev omdömet på google. Jag fick tillbaka pengarna men dom skrev inget eller skickade något band.. men jag ändrar mitt omdöme till 3* för att dom åtgärdade felet... provar lägga ny beställning så får vi se vad som händer
 

Code

AKA Vincent B
Hej igen!
Dum som jag är beställde jag ett natoband från dom igen. Beställde och fick orderbekräfrelse den 7/5-19. Idag den 10/5-19 har det fortfarande inte dykt upp nåt. Verkar inte vara fel hos posten heller för har fått andra grejer. Ska bli spännande och se om dom fortfarande är lika dåliga ele om dom skärpt till sig. Idag 3 dagar utan nåt band...:facepalm:
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Hej igen!
Dum som jag är beställde jag ett natoband från dom igen. Beställde och fick orderbekräfrelse den 7/5-19. Idag den 10/5-19 har det fortfarande inte dykt upp nåt. Verkar inte vara fel hos posten heller för har fått andra grejer. Ska bli spännande och se om dom fortfarande är lika dåliga ele om dom skärpt till sig. Idag 3 dagar utan nåt band...:facepalm:
Tre dagar är väl ingen fara?
 

Darwin

Breitling
Jag har väntat sedan 22/4. Har försökt få kontakt både via mail och genom Paypal, men inga livstecken.
 

Code

AKA Vincent B
Nu har det gått 5 vardagar utan band. Beställt både fr Cheapestnatostraps och Royal straps och fått från båda, men inte ifrån natoband.nu.
 

Darwin

Breitling
Nu har det gått 5 vardagar utan band. Beställt både fr Cheapestnatostraps och Royal straps och fått från båda, men inte ifrån natoband.nu.
Jag beställde också från CNS samma dag och de kom i brevlådan andra vardagen efter. Har en del andra synpunkter på vad de håller på med, och de ska väl egentligen inte ha beröm för att de levererar det man beställer, för det är ju en ganska grundläggande egenskap hos ett e-handelsföretag, men nå't rätt gör de i jämförelse ...
 
Topp