• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Natoband.nu

Code

AKA Vincent B
Jag beställde också från CNS samma dag och de kom i brevlådan andra vardagen efter. Har en del andra synpunkter på vad de håller på med, och de ska väl egentligen inte ha beröm för att de levererar det man beställer, för det är ju en ganska grundläggande egenskap hos ett e-handelsföretag, men nå't rätt gör de i jämförelse ...
Ahh verkligen..tråkigt att natoband gör som dom gör, såhär lär de inte tjäna några pengar..
 

Darwin

Breitling
Pengarna redan tillbaka på mitt PP-konto.

Natoband.nu.jpg
 

Darwin

Breitling
Ojdå efter 16 DAGAR fick jag äntligen mitt natoband.. Aldrig mer beställa fr natoband.nu...
Om nu grejerna var på väg kunde de väl ha svarat på mail (eller gjort ett utskick till alla adresser de har i registret) och meddelat att de hade problem med förseningar, men att de jobbade på att lösa det. Total tystnad är inte speciellt seriöst.
 

AnliN

Breitling
Gjorde en beställning från natoband.nu för 14 dagar sedan. Inga band och pengarna som jag betalade är dragna från mitt konto... Har mailat dem upprepade gånger men inget svar :rage:

Aldrig mer natoband.nu!
 

AnliN

Breitling
Skrev även en recension på google angående dessa skojare. Tycker jag även ni andra ska göra så att dom skärper sig alternativt lägger ned sin verksamhet.
 

Crane

Panerai
Har också handlat på natoband.nu flertal ggr och upplevt långa leveranstider (7-14dgr ibland), men allvarligt - hur bråttom får man ha när banden kostar 150kr och är av, imo, tillräckligt god kvalité :rolleyes:
 

AnliN

Breitling
Hur menar du? Bara för att banden är relativt billiga (enligt dig) så ska man behöva stå ut med väldigt långa leveranstider samt att deras kundtjänst skiter i att svara på mail?
 

Crane

Panerai
Hur menar du? Bara för att banden är relativt billiga (enligt dig) så ska man behöva stå ut med väldigt långa leveranstider samt att deras kundtjänst skiter i att svara på mail?
Ja, jag tycker att de ligger i den lägre prisklassen för natoband, jämför då med andra siter jag har handlat/handlar från.
Nja, angående feedback på mail-förfrågningar tog jag ingen ställning till, men klart man borde svara upp på mail som leverantör.
My point of view angående leverans, men alla tycker vi olika :)
 

AnliN

Breitling
Ja, jag tycker att de ligger i den lägre prisklassen för natoband, jämför då med andra siter jag har handlat/handlar från.
Nja, angående feedback på mail-förfrågningar tog jag ingen ställning till, men klart man borde svara upp på mail som leverantör.
My point of view angående leverans, men alla tycker vi olika :)
Ja alla tycker vi olika.
 

Darwin

Breitling
Även om det, som i mitt fall, har varit deras AB som stått som säljare, verkar det ha hänt något i slutet på april: https://www.ratsit.se/880531ENLA-MARTIN,_JAKOB
På de försändelser jag fått har avsändarens adress varit lägenheten på Bergsundsgatan och inte aktiebolagets officiella i Täby.
IMG_0539.jpg
 
Senast ändrad:

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Gjorde en beställning 30/5, fick mail att beställningen är bekräftad. Hörde inget mer. Skickade ett mail till kundtjänst 25/6 och frågade vad som händer med min beställning, inte ett ljud.

Bedrövligt rent ut sagt. Handla era billiga natoband nån annanstans. :mad:
 
Senast ändrad:

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Beställde fem band därifrån för några månader sedan. Efter en jävla massa ignorerade mail hotade jag att gå vidare med ärendet till konsumentverket eller liknande och då fick jag ett svar. Nästan två veckor senare dök fyra band upp, ett i fel färg och ett som saknades helt utan att några pengar förts tillbaka. Orkade inte riktigt ta tag i det och fortsätta maila men det borde man såklart göra. Fruktansvärt oseriöst.
 

Iguana

Omega
Suck. Borde kollat här innan jag beställde... Har nu gått en dryg månad (beställde den 4/7) och inga band har synts till.
 

Swordf1sh

Breitling
Att detta såkallade "företag" ens får fortsätta är för mig en gåta. Jag beställde där för någon vecka sedan, och igår kom det. Har mejlat dem cirka 5 gånger på 7 veckors tid. Det spelar ingen roll hur billigt eller hur kvalitén är, att de får fortsätta sälja med denna leverans tid och strul samt dåliga kommunikation är bara åt fanders. Aldrig mer...
 
Topp