• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Natoband.nu

Egon

Breitling
Hej samtliga,

Ber verkligen om ursäkt vi har orsakat några problem för er här inne som läser.

Vänligen återkom i pm med ditt order-id, om du inte fått den leverans / vad som utlovats / eller har fått sen leverans. Så ska vi se till att lösa det så att samtliga inblandade blir nöjda
 
Senast ändrad:
Jag fick pengarna returnerade och merparten av banden helt kostnadsfritt efter ca. 7 veckor. De har kontaktat mig i efterhand och gjort sitt bästa för att snygga till det.

Trist, men jag upplever att de är seriösa och vill rätta till det.
 

Egon

Breitling
Vår tanke i våras var att slimma ner vårt sortiment och endast sälja det "väsentligaste" och samtidigt försöka lägga ut orderhantering så den mänskliga faktorn skulle elimineras. Vilket vårt initial försök visat att det inte fungerat, så samtliga som redan kontaktat oss antingen får varor som intet kommit iväg skickade till sig / eller pengarna tillbaka. Och allt sker nu tillsvidare manuellt igen.

Vi har inte haft något ont uppsåt med dessa förseningar / uteblivna leveranser, så skriva gärna här i tråden eller skicka ett pm utfall ni har något ni vill reda ut eller fråga! Alltid bättre med en öppen dialog, och jag följer nu denna tråd med e-postnotiser så kommer att få ett pling när en fråga ställs!
 

Roserud

Breitling
Har även jag blivit kontaktad och de har rättat misstaget, kommer förmodligen köpa igen. Tycker att de förtjänar en extra chans!
 

joh.jonsson

Panerai
Även jag har blivit kontaktad. Och det verkar lösa sig. Tråkigt för natoband.nu samt för oss, men finfint att alla fick klarhet i det här :)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har också blivit kontaktad nu efter lång väntan. Ni ska ha cred för att ni läser och svarar här och anstränger er för att göra alla nöjda.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Vi vill bara göra rätt för oss själv, då det absolut inte varit mening att folk ska stå utan produkter!
Tack
Att ordersystem kan strula har nog de flesta förståelse för, det är avsaknaden av svar på mail som iallafall retat upp mig. Hade jag bara fått ett svar att ordern kommer att bli sen så hade jag suttit lugnt i båten.
 

Iguana

Omega
Även jag har blivit kontaktad. Bra att vi fått info, olyckligt att det dröjt. Gissar att det nu kommer band framöver..
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Ska bara bekräfta här att jag fick min order till slut. Det kan strula för alla och jag tycker att Natoband.nu har rett ut situationen på ett bra sätt trots allt.
 

pb_90

Omega
Jag beställde 19:e juli och har fortfarande inte fått något. Har också fått info om ordersystemstrulet, men det var för ett par veckor sedan..

Update: Hörde av mig igen och fick återkoppling direkt att dom skulle lägga det på lådan imorgon! :)
 
Senast ändrad:

Egon

Breitling
Jag beställde 19:e juli och har fortfarande inte fått något. Har också fått info om ordersystemstrulet, men det var för ett par veckor sedan..

Update: Hörde av mig igen och fick återkoppling direkt att dom skulle lägga det på lådan imorgon! :)
Tror vi mailade med varandra precis, återkom om vi inte gjorde det


Vågar man beställa? Hur lång leveranstid kan man förvänta sig?
Om den läggs ikväll kan jag se till att den går ut under morgondagen.
 

Rearden

Cartier
Beställde 7e juni och försökte påminna två gånger utan återkoppling innan jag glömde saken tills jag gick igenom min mailkrog ikväll. Fortfarande inte fått något eller svar på mina frågor eller krav på att häva köpet. @JRM - känns som du är snubben med koll här? (ursäkta om det är fel person)
 

Rearden

Cartier
Beställde 7e juni och försökte påminna två gånger utan återkoppling innan jag glömde saken tills jag gick igenom min mailkrog ikväll. Fortfarande inte fått något eller svar på mina frågor eller krav på att häva köpet. @JRM - känns som du är snubben med koll här? (ursäkta om det är fel person)
Återbetalningen konfimerad - Uppskattar att @JRM löste det men att mina två kontaktförsök med natoband.nu direkt inte fungerade är under all kritik.
 

Robbanc76

Cartier
Tror vi mailade med varandra precis, återkom om vi inte gjorde det




Om den läggs ikväll kan jag se till att den går ut under morgondagen.

Jag beställde från natoband.nu för drygt en vecka sedan.
Hur lång leveranstid kan jag räkna med?
Har mailat två gånger utan att få någon återkoppling.

Det skulle underlätta för era framtida kunder om ni skrev beräknad leveranstid och att ni ej svarar på mail från kunder.
Om jag bestämmer mig för att avbryta köpet, hur gör jag då?
 
Senast ändrad:
Jag har också lagt en beställning för kanske två veckor sedan, mailat två gånger och det känns som att allt försvinner in i ett svart hål. Hade varit bra om Jakob Roland Martin, @JRM, engegerar sig lite i detta då han ändå är VD för bolagt. Om du ser detta eller något av mailen så ber jag om någon respons.
Så länge jag inte får något svar eller återkoppling så kan jag verkligen inte rekommendera natoband.nu.
 

HJD

Breitling
Jag la en beställning 23/7. Betalad och bekräftad. Sedan blev det tyst.
Har mailat två gånger utan att få något som helst svar. Vi är nu uppe i lite mer än 11v utan varor eller kontakt.
 
Idag! Efter kanske två veckor, utan att någon svarat på mina mail så kom det i brevlådan! Inte optimalt, men än dock...
Ingen skugga ska falla på natoband.nu. Men för att göra köp-upplevelsen bättre och minska denna typ av inlägg så är ju tipset att svara på mailen och berätta hur läget ligger till. Jag köper att det kan ta två veckor, bara jag vet om det.
 

Robbanc76

Cartier
Jag beställde från natoband.nu för drygt en vecka sedan.
Hur lång leveranstid kan jag räkna med?
Har mailat två gånger utan att få någon återkoppling.

Det skulle underlätta för era framtida kunder om ni skrev beräknad leveranstid och att ni ej svarar på mail från kunder.
Om jag bestämmer mig för att avbryta köpet, hur gör jag då?

Idag fick jag mina band.
Bättre sent än aldrig heter det ju..
 

Skitföretag

Breitling
Gjorde en beställning i mitten av juli, som är betald, som inte kommit än.. skickade ett mail efter ungefär 2v som de svarade på och bad om ursäkt och att de skulle skicka mina band omgående.. Sedan dess har det varit tyst trots upprepade försök att kontakta dem de senaste månaderna. Det är ju för dåligt asså!! Beställer aldrig mer där igen!
 

HSK

Patek
2-Faktor
Alltid bättre med en öppen dialog, och jag följer nu denna tråd med e-postnotiser så kommer att få ett pling när en fråga ställs!
Ska vi tolka detta som att ni känner till den kritik som framförts i tråden efter att detta inlägg skrevs men att ni medvetet ignorerar det? o_O Senast inloggad 28/10 så du/ni har bevisligen varit aktiva på forumet i alla fall.
 
Vart ska man mejla, har inte fått min leverans än efter 6månader så antog att jag aldrig skulle få se dom. Betala direkt med kortet så kan man få tillbaka pengarna på något vis. Inget svar av dom..
 
Senast ändrad:

Likforbannad

Breitling
Köpte ett par band av natoband.nu i juli, hörde efter 4 veckor av mig då de inte kom, de sa då att det blivit en miss och att de skulle skickas omgående. Efter ytterligare 2 veckor hör jag av mig då dom inte kom, inget svar varken mail eller telefon, försöker några gånger till med några dagars mellanrum. Till slut anmäler jag via paypal som gav mig pengarna tillbaka då inte dom heller kunde få tag på personerna bakom sidan...
 
Topp