Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker Marlin modellerna är riktigt snygga!
Ser väl helt ok ut. Verkar framförallt rätt gedigna, med skruvat baklock, och fullt funktionsduglig och vattentät trots sin ålder.Tycker Marlin modellerna är riktigt snygga!
@Urkvinnan
behövs väl knappast ny tråd för barnnattbeater, lägg ut!
Så länge det hittas på anledningar att starta nya trådar är det väl bra... EllerVad är grejen med nattbeaters? Är det enbart då lumen inte räcker till eller finns det andra orsaker till att ha en särskild nattklocka? Någon nämnde skaderisk men det känns som att oron är rätt obefogad.
Jag trodde att det var ett skämt men det verkar tydligen finns en del som svider om till nattklocka.
Det var absolut inte menat som någon slags kritik mot trådstarten, jag är bara genuint nyfiken på fenomenet då jag inte trodde att det existerade.Så länge det hittas på anledningar att starta nya trådar är det väl bra... Eller?
Det var absolut inte menat som någon slags kritik mot trådstarten, jag är bara genuint nyfiken på fenomenet då jag inte trodde att det existerade.![]()
Det är inget fel, men det låter inte som en beater.Vad är det egentligen för fel på klocka på sängbordet? Kan rekommendera Google nest hub 2. Då kan få en stor och utifrån omgivningsljus dimmad klockbild, fråga vad klockan är, och be den släcka i taket. Man kan tom be den rekommendera en "natt beater"![]()
Äsch, du behöver bara komplettera med lite mer utrustning.Sämsta nattbeatern,![]()