• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Nautica, Armani och Casio, prisbump

johnz

Guld
Hej, behöver göra lite utrymme i klockboxen och säljer därför följande:

1. Seiko SSC031 Solar dykare i nästan nyskick skulle jag vilja påstå. Använd ett par gånger av mig. Köpt här på forumet tidigare i september och kommer fullset om än med ostämplat garantikort. 1500 kronor. Tillbakadragen, kan inte skiljas från den nu när den sitter på ett fint Nato isf det där människofientliga plastbandet den kom på.

2. Armani Quartz stålklocka med fin blå tavla. Använd ett par gånger så också den i mycket fint skick. Nyskick skulle jag vilja påstå. Går som den ska. 1250 kronor. Nytt pris 999 balubas.

3. Nautica Quartz-dykare i nån guld/broms-imitation. Välanvänd och rejält patinerad. I vissa vinklar och solljus är det som en oljig fläck på glasets insida. Oftast syns det inte men värt att nämna. Tung som in i helvete. Tickar på fint. 750 gangsterkrediter. Nytt pris 666 gangsterkrediter.

Köp båda två för 1400 spänn och jag skickar med en Casio Edifice jag hittat i en låda (skickas med gratis som ej fungerande men förmodligen är det ett batteribyte som behövs).

Eller kom med nått kul bytesförslag. Intresserad av Seikos, både dykare och dressare. Och har snöat in lite på vintage. Ja vad som helst.
IMG_2875.JPG
IMG_2876.JPG
IMG_2877.JPG
IMG_2878.JPG
IMG_2879.JPG
IMG_2880.JPG
IMG_2881.JPG
IMG_2882.JPG
IMG_2883.JPG
IMG_2887.JPG

Kan lägga till pengar vid dyrare klocka emellan även om jag hör hur orimligt det är att byta bort nått dyrare mot två,iofs trevliga men ändå, modeklockor.

Föredrar f2f i Stockholmstrakten så man kan bilda sig en egen uppfattning. Byten... Näe inte efter att man fått chans att syna den. Kan skicka mot förskottsbetalning.

Tack KS för annonsplatsen!

Bilagor

• IMG_4179.JPG
    IMG_4179.JPG
    247.1 KB · Visningar: 8
  • IMG_4180.JPG
    IMG_4180.JPG
    243.4 KB · Visningar: 9
  • IMG_4182.JPG
    IMG_4182.JPG
    171.6 KB · Visningar: 8
Senast ändrad: