• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ncs

koze

Panerai
2-Faktor
Sålde en Rolex till Ncs som är en mycket trevlig och seriös person på alla sätt. Rekommenderas!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Sålde en Rolex till @Ncs på distans.
Mycket trevlig upplevelse för mig som säljare, inga anmärkningar alls. Good guy i min bok :)
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
@Ncs tog tåget från norr till söder för att konstatera att vi nästintill var bröder.
Köpte en Omega så vacker så stora tacker. Allt är bara frid och fröjd och jag, jag är sjukt nöjd!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka till @Ncs
Allt fungerade hur smidigt som helst.
Mycket trevlig man att göra affär med, 100% goodguy i min bok:)
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpt av @Ncs och inga konstigheter, snabba svar snabbt skickat och bra packat. Bara massa plus från mig.
Med andra ord 110% GG i min bok.


Ploprof
 
Köpt klocka på distans av @Ncs, trevlig och tillmötesgående vid frågor om objektet. Bra packat, snabbt skickat, skick som utlovat, inga problem whatsoever! Absolut GG!!

//Christian
 

AB

Panerai
2-Faktor
Köpt Seiko av @Ncs. Supersmidig affär, trevlig kommunikation, välpackad klocka i ett skick som beskrivet. GG, 100%!
 
Topp