• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nedfrysning Orient Mako

Spindel

KS vulkanolog på Island
För att hänga på detta års runda av nedfrysningar kör jag nu Orienten genom detta test.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Hur kommer detta gå?

Kommer Japanen klara sig bättre än tysken?
 

Greven

Audemars
Vilken trend det har blivit! Ser fram emot att följa utvecklingen i denna tråd, hoppas på många bilder.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Ska bli mycket kul att följa!
Ska förmodligen frysa in mina två Seiko - tycker ni att jag ska göra en separat tråd för resultaten? Blir många frystrådar nu (även fast det är kul)... :)
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Bara väntade på detta! Är för feg själv för att frysa ner min orient black ray;). Heja heja Orient! Håller tummarna!
 

Skeeter

Panerai
Om detta ska göras ordentligt så att man ser underverket inne i isbiten så gäller det att mecka till en lösning där vattnet fryser till klar-is och inte fruset bubbelbad.
 

Greven

Audemars
Ska bli mycket kul att följa!
Ska förmodligen frysa in mina två Seiko - tycker ni att jag ska göra en separat tråd för resultaten? Blir många frystrådar nu (även fast det är kul)... :)
Kan inte trycka på gilla-knappen då två Seiko skall frysas in. ;) Kommer ha svårt att följa ditt experiment. (Men kommer givetvis att tjuvkika :))
 
Topp