Hej, jag bara undrar om det finns samma intresse för det som ofta kallas för Neo-Vintage med märken som Vacheron Constantin på samma sätt som det gör för t.ex. Rolex, Omega, m.fl.? Och jag undrar om intresset finns för samma egenskaper?
Jag har en opolerad Gen1 Overseas 45052 där den ursprungliga blåa urtavlan håller på växla till en mörk lila. (Har bifogat ett
par bilder men jag vet inte om det syns så väl.) Jag funderar på att lämna in den till Vacheron AD för service hos Vacheron själva och jag behöver bestämma mig för om jag vill låta dem polera den. Jag är inte intresserad av att byta urtavla egentligen och jag vet inte om dem skulle ens föreslå det, men uppskattas en färgskiftning bland samlarna, från blå till lila som i det här fallet?
Vore intresserad av att höra era tankar och om ni tror att denna klocka är värd att satsa på och åtminstone kommer att behålla sitt värde. Jag gillar den och har ingen annan ur med integrerade länk, så den fyller sin plats i min samling i alla fall.
Jag har en opolerad Gen1 Overseas 45052 där den ursprungliga blåa urtavlan håller på växla till en mörk lila. (Har bifogat ett
Vore intresserad av att höra era tankar och om ni tror att denna klocka är värd att satsa på och åtminstone kommer att behålla sitt värde. Jag gillar den och har ingen annan ur med integrerade länk, så den fyller sin plats i min samling i alla fall.