• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ni som hänger utanför RobEs skyltfönster på lunchen :)

Chuck

Patek
2-Faktor
Ska besöka huvfustaden och tänkte svänga in om Rob och göra ett köp, ska även försöka tvinga min kund att köpa en SD4000 som han varit sugen på länge.

Finns väl en del av er som känner till standard sortimentet hos RobE, finns följande klocker normalt på plats?

Tudor Black bay black
Breitling avanger
SD4000
SUB date/nodate
Omega PO42

Ha det gött!



(Till poliserna: vet att jag kan maila/fråga RobE resleep plz)
 
Jag har försökt prova Submariner både med och utan datum utan lycka vid mina två besök på Rob E. Det har heller aldrig funnit någon Datejust på plats. De andra modellerna kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Tyvärr verkar det vara så att populära modeller säljs slut direkt när ny leverans kommer och man får beställa.

På Krons i PK-huset fanns, vid mitt enda besök, allt jag ville titta på. Kan ha kommit på rätt dag bara men fick för mig att de verkar ha mer inne. Eventuellt är detta relaterat till mindre försäljningsvolym.
 
Jag har försökt prova Submariner både med och utan datum utan lycka vid mina två besök på Rob E. Det har heller aldrig funnit någon Datejust på plats. De andra modellerna kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Tyvärr verkar det vara så att populära modeller säljs slut direkt när ny leverans kommer och man får beställa.

På Krons i PK-huset fanns, vid mitt enda besök, allt jag ville titta på. Kan ha kommit på rätt dag bara men fick för mig att de verkar ha mer inne. Eventuellt är detta relaterat till mindre försäljningsvolym.

Kika förbi Krons, de har samtliga av dessa på lager.
*Större tilldelning Breitling skulle jag gissa på dock!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Tudor Black Bay fanns där iaf när jag var in och trycktestade min Sub förra veckan:)
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
På bibliotekskatalogen finns det många kul skyltfönster att kolla i. Heltklart värt de 5 minuternas promenad!
 

Lurrs

Omega
Sist jag var hos Rob E testade jag en Sub med datum och en Explorer, tyvärr hade de ingen Explorer 2:a inne. Dock är det flera veckor sedan och jag har ingen aning om dessa brukar finnas i butik:)
 
Topp