• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke75

Watcharound

Panerai
2-Faktor
Köpt en Apple Watch på distans av @Nicke75.
Trevlig kommunikation, snabbt skickat och bra packat.
Allt som utlovat.
Gör gärna fler affärer med denna 100% goodguy!:)
 

Hobart68

Breitling
Hej, köpt min första klocka på forumet. det vart av @Nicke75 :
Vart med Zelos
I allafall så är säljarn @Nicke75 en som jag gärna gör affärer med i framtiden. Skicket var kanon, snabb respons , väl packat och dessutom en trevlig prick att ha att göra med.
Min första affär här på KS vart lyckad.
Tack
 

Hooch

Omega
2-Faktor
Sålde en klocka till @Nicke75 och det gick mycket smidigt. Rak och tydlig kommunikation och snabb betalning.
Precis så det skall gå till!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Köpte precis en Certina action diver av @Nicke75 , i beskrivet skick och snabb affär. Grymt behjälplig med alla frågor innan köp. Superflexibel att möta upp för att slutföra affären.
Definitivt en good guy och en oerhört trevlig sådan också!
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en klocka av @Nicke75 på distans.
Bra kommunikation, fint packat :D
Allt om utlovat och det var nog inte sista affären oss emellan :) 100% GG!
 

Ludger

Omega
Köpte några band av @Nicke75 och är jättenöjd både med banden och Nicke75s hantering och vår kommunikation. Så jag kan lätt rekommendera polare att göra affärer med honom
 

jostling

Omega
Impulsswishade för en Seiko SPB149 för 12 lax innan jag gick och sov. Fick klockan 24h senare, som beskrivet ovan, välpacketerad. Mycket nöjd
 
Topp