• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Niklas

Lage

Omega
Jag har köpt av Niklas och har bara gott att säga om honom: trevlig, snabb och seriös. Föredömlig säljare.
 

Sgt Hal

Omega
150821 gjorde vi en affär där jag köpte och Niklas sålde. Allt var mer än väl till belåtenhet. En affär precis så som den skall vara.
Rimligt pris
Säkert överlämnande
Objektet i skick precis så som beskrivits
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Sålde precis en klocka i det övre segmentet till Niklas och smidigare kunde det inte bli. Rekommenderas varmt.
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Köpte precis en klocka av denna man. Mycket trevligt mottagande och mycket trevlig herre. Rekommenderar alla att göra business med Niklas. Det blev en trevlig pratstund om Klockor såklart :)
 

Kawe

Omega
Köpte precis en väldigt fin AP 26320 av Niklas. Helnöjd och glad som jag är kan jag inte annat än att rekommendera Niklas som säljare. Han verkar vara väldigt mån om att hålla sina klockor i gott skick vilket är tacksamt för oss som köper hans gamla rester ;). Stort tack!
 

Dronten

Cartier
Jag köpte en finare dressklocka av Niklas. Vi möttes upp i Stockholm och hela köpet gick utmärkt. Trevlig att ha att göra med och klockan var mycket välvårdad, helt enligt beskrivning. Rekommenderas.
 

Ninen79

Audemars
Sålde en Rolex till Niklas f2f. Mycket trevlig affär där allt gick super smidigt! Gör gärna affär med dig igen! :)
 

Leif

Cartier
Köpte en klocka i den högre divisionen av denna mycket trevlige man. Proffs, stil och fantastiskt affär. 100% good guy.
 
Topp