• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nilzén

Hkan

Breitling
Köpt en klocka av Nilzén. Snabb och smidig affär. Klockan var mkt bra förpackad och allt var som utlovat. Köper gärna igen.
100% goodguy
 

FOQ

Audemars
Sålde en klocka till @Nilzén. Mycket trevlig upplevelse. Gör gärna affärer igen. Snabb betalning och inga konstigheter. Bara att handla eller sälja till herrn. :)
 

meo_swe

Audemars
Köpt en klocka av Nilzén. Rak och trevlig kommunikation, otroligt ärlig med att beskriva skick och ev.fel med klockan och enkel att ha att göra med. GG rakt igenom!
10/10 handlar gärna igen!
 

FOQ

Audemars
Måste återigen lägga in ett ord för @Nilzén! Håller sig till det som man pratat om utan några som helst konstigheter.

Helt klart en GG!
 

Syer

Omega
Köpte en klocka f2f av herrn. Mycket smidig affär och när vi kom på vi bodde i samma stad fixade han hemleverans, grymt ! :)
100% good guy, rekommenderar !
 

CVesper

Cartier
2-Faktor
Sålt en airman till @Nilzén och allt funkade precis som man vill, snabb och trevlig kommunikation, snabb betalning och bra uppföljning. Toppenkille!
 

Maccan

Omega
2-Faktor
Köpte ett Haveston strap av Nilzén. Snabb och bra kommunikation, hade varan dagen efter. Mycket trevlig, gör gärna affären igen.
 

Jerryca

Breitling
2-Faktor
Köpt en klocka av Nilzén. Trevlig kommunikation samt snabb och smidig affär.
Paketet anlände snabbt och var bra packat.
100% goodguy
 

blyton

Cartier
2-Faktor
@Nilzén budade och vann en välgörenhetsauktion jag startat. Snabb betalning och ett generöst bud gör denna kille till en GG i mina böcker och skulle inte tveka på att göra fler affärer med herrn.
Rekommenderas varmt, 100% GG
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Genomfört ett byte med @Nilzén
Perfekt rakt igenom och riktigt gott surr runtomkring!
Här har ni ingenting att frukta, 110% GG som jag gärna gör affärer med igen! :)
 
Topp