• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ninen79

Makkanxd

Rolex
Köpt en jättefin smpc av Ninen på distans.
Mycket trevligt och proffesionellt skött från start till mål! 100% GG :)
 

kalufsen

Panerai
Köpt klocka i 70k klassen! Snabba svar och beslut! Träffades för andra gången och Ninen79 är en super trevlig och ärlig kille, skulle absolut göra affär igen! 100 GG
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Köpt för andra gången av denna trevliga man, klocka i 60k-klassen, 100% goodguy och ser fram emot en tredje och fler affärer ihop!
 

Majoren

Omega
Köpte en Rolex ftf. Extremt snabb och smidig affär (klocka på armen inom 1h från kontakt☺️) och som andra redan nämnt, mkt trevlig säljare.
 

Bas

Patek
Köpt en klocka f2f i 80k klassen av @Ninen79.
Väldigt trevlig herre utan några som helst konstigheter. Gör gärna affär med honom igen! :)
Det var så trevligt att jag gick därifrån med en tom box utan klockan, men det löstes snabbt:D
 

Code

AKA Vincent B
Ninen79 sålde en Omega PO till min vän via mig. Måste säga riktigt trevlig kille och kul pratstund. Min vän blev riktigt nöjd.
Inget annat än 1000% goodguy.
Tack.:)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Köpt Lifestyle av Ninen79.
Väldigt snabb och smidig affär!
Skulle inte tveka på att handla av honom igen :)
 

Mauritz

Rolex
@Ninen79
Köpte en Omega Speedmaster '57 och kunde inte vara mer nöjd med klockan och säljare.
I min bok är du mer än 110% goodguy, trodde inte människor som du fanns, finns hopp för mänskligheten:).
Ha det bäst...
 
Topp