• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ninred

Jag sålde en BB36 till Ninred på distans. Enkel kommunikation och snabb betalning borgade för en smidig affär. Tyvärr fördröjdes leveransen av Postmords strul. Gemensamma insatser från både mig och Ninred gjorde dock att det löste sig på bästa sätt.
100% Good Guy som jag gärna gör affär med igen. 👍🥇

Sålt en dyrare klocka till @Ninred på distans. Precis som i våra tidigare affärer sköts allt smidigt och enkelt, en riktigt trevlig herre att göra affärer med. 100% GG🙂

Köpt en Omega av Ninred, felfri och snabb kommunikation, bombsäkert packat och klocka enligt beskrivning!

Mer än gärna affärer igen!

Precis gjort en bytesaffär med @Ninred och kan bara konstatera att raden av schyssta
köpare och säljare bara fortsätter och @Ninred är en av dom.
Kunde jag ge högre betyg än 100% Goodguy så blev det så med honom.
Bra kommunikation med mail, sms och telefon.
Rekommenderar honom varmt !!

Bytt en Blancpain mot en IWC på plats, väldigt smidigt och inga konstigheter. Väldigt trevlig också så se till att ha lite tid över 😂

Nyss gjort affär f2f med @Ninred. Klockor åt båda håll samt pengar åt mitt. Supersmidig affär och väldigt trevlig, kul att stå och snacka klockor en kort stund 🙏🏻

Sålt klocktillbehör på distans till @Ninred
Trevlig kommunikation, snabb betalning och allt i sin ordning.
Rekommenderas!

Gjort bytesaffär på distans med @Ninred för andra gången. Extremt trevlig konversation och väldigt bra att ha att göra med. Självklar gg!👌🏻

Köpte en Tudor av @Ninred. Trevlig och snabb kommunikation. Klockan var i jättebra skick, bättre än vad jag hade väntat. Klockan skickades till Finland och den var packad väldigt bra. 100% GG!

Köpte en vintage Longines av @Ninred
Då så många gått i god för honom var jag inte orolig att förskottsbetala.
Klockan skickades enligt överenskommelse och kom fram väldigt välpacketerad och i mycket gott skick.

100% good guy!

Sålde nyss en Omega klocka till Ninred på distans. Det blev en väldigt smidig affär. Trevlig kille som är mycket pålitlig! 100% GG!

Tillbaka
Topp