• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nissenutz

JB_XII

Rolex
Sålt en Squale till @Nissenutz via distans.
PMade och frågade om han ville köpa klockan.
Par minuter senare satt pengarna på kontot.
Väldigt smidig affär, vilket alltid är uppskattat :)
100% GG i min bok!
 

jacobknutsson

Breitling
Köpte en Aquaracer och har varit med om mitt bästa bemötande som köpare någonsin. Trevlig och enkel affär med en säljare som gör det lilla extra, kul att se. 10/10 GG!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Sålt vintage till @Nissenutz - Snabb betalning och bra snack!

- Trots en miss från min sida ang. Storleken så var han en hedersman och tog det väldigt väl. Bara gott.

Vill säga att han är 120% och gör gärna fler affärer med honom. Rekomenderas !
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Köpt ytterligare en klocka av @Nissenutz. Denna gång i 10k-klassen. Ärlig och tydlig beskrivning, snabb leverans och trevligt bemötande.
Skulle inte tveka en sekund på att göra nya affären med honom. !00% Goodguy!
 

ChrisQ

Omega
Köpt ett gäng natoband av herren. Snabbt och smidigt. GG utan tvekan. Skulle gärna göra affärer med honom igen! För övrigt min första affär via KS. :)
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt en G-SHOCK av @Nissenutz som hade snappat upp min köpesannons. Snabb leverans och väl förpackat. Dessförinnan hade vi även mycket trevliga konversationer.
Klockan, den var självfallet enligt beskrivningen och tom. bättre skulle jag vilja påstå.
Tummen upp och en varm rekommendation för denne 100%-iga Goodguy! Råder inget tvivel att jag hade gjort affärer med honom igen.
 
Topp