- Pris
- 10500
- Returpolicy
- Ingen vid F2F. Om defekt vid frakt, retur inom 24 timmar.
- Bilder Skickat
- Ja
Salubjuder härmed min trogna OWGM-kämpe i och med att vi båda visat oss klara uppgiften. Nivadan faktiskt för andra gången och jag för första (och antagligen sista). Boett i helstål med rejält kupad plexidome i mycket bra skick samt en jämnt patinerad, unidirectional, vridring. Visarnas lume matchar tavlans index perfekt. Fet N-signerad originalkrona. Den fantastiskt patinerade tavlan är något alldeles extra då den byter skepnad beroende på ljusförhållanden. Ofta skimrar den som nyvaskat guld i sand. Nästintill omöjligt att fånga på bild med min mobil, därav gifen som visar lite av skimret åtminstone. Servad 2020 av forumräv och lär därmed klara även OWGM-22 med bravur. Sedan den kom till mig har den dessutom förärats en läcker Nivada Beads-of-Rice länk.
Provar en vända här innan Tradera då jag tycker det vore kul om den stannar inom KS.
Pris 10500 kr inkl frakt. Byten ej aktuellt. F2F kan möjligen funka strax norr om Sthlm.
Provar en vända här innan Tradera då jag tycker det vore kul om den stannar inom KS.
Pris 10500 kr inkl frakt. Byten ej aktuellt. F2F kan möjligen funka strax norr om Sthlm.
Senast ändrad: