LeThulle
Basic
TackPrecis som DrGlas så följde jag denna, kul klocka där gjorde du nog ett kap skulle jag tro![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackPrecis som DrGlas så följde jag denna, kul klocka där gjorde du nog ett kap skulle jag tro![]()
Stort tack![]()
Nivada Depthomatic NOS Crowns one Pair 6,30mm Stem 0,90 and 1,20mm Tube 2,50mm | eBay
Rare unused diver crowns. Maybe fit for Nivada Chronomaster Aviator as well. 100% NOS condition. 2 pcs - 1 pair. Feel free to ask !www.ebay.com
Mycket trevligt familjefoto!Delar av familjen samlas.![]()
Passar till vissa Chronomaster.Hallå, kom över denna länk och undrar ifall någon har koll på vilken klocka den passar? Den mäter 19mm och när jag har surfat runt har jag bara hittat den på klockor som ej är nivada![]()
Okej tack! Kan tänka mig byta bort den om någon i denna tråd behöver denna länk.Passar till vissa Chronomaster.
Passar också rätt bra till den härOkej tack! Kan tänka mig byta bort den om någon i denna tråd behöver denna länk.
Jag kan tänka mig att köpa denOkej tack! Kan tänka mig byta bort den om någon i denna tråd behöver denna länk.