Ale
Basic
Ja, du har ju ett par spekulanter redan nu tror jagÅfan, bra pris. Har en med box, papper, kvitto... kanske ska dänga iväg den nu då.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, du har ju ett par spekulanter redan nu tror jagÅfan, bra pris. Har en med box, papper, kvitto... kanske ska dänga iväg den nu då.![]()
Snygg! Men du kan få den för 8400 spänn ny med steel back på Chrono24. Prisvärt!Lånar brorsans Club 36mm. Sjukligt prisvärd, ligger på 10000 utan glasbaksida!
![]()
![]()
![]()
Snygg! Men du kan få den för 8400 spänn ny med steel back på Chrono24. Prisvärt!
Dagen snälla gärning:
Ni som gillar tyska klockor, spana in Ebay Kleinanzaige. Typ tyska radannonser utan koppling till Ebay (förutom att de nog ägs av Ebay).
Klart riskablare än Ebay-köp med "kända" betygsatta säljare, men ibland måste man ge sig ut på djupare vatten....
Jag knep förra veckan en 36mm Nomos Club Dunkel i mycket bra skick i kartong med cert för 5 800 spänn! Dock utan glasbaksida. Hade legat ute två månader. Usla bilder och värdelös beskrivning och inget pris i annonsen. Precis som det ska vara för att man ska kunna fynda....Annars har de legat på 11 000-14 000.... Lät säljaren skicka till Nomos direkt för service, postar bilder sen. Nomos bekräftade skicket i trevligt mail igår.
Och en till för den som letar beggat: ställ in tidsvillkor vid sökning på Google, typ "senaste veckan". Den har gett bra annonser snabbt...![]()
Hehe, man ska ha tur ibland!Kul @Ale! Grattis. Tråkigt för mig som loggade in för första gången på jättelänge för att kolla om du ville köpa min.![]()
Kul @Ale! Grattis. Tråkigt för mig som loggade in för första gången på jättelänge för att kolla om du ville köpa min.![]()
En Nomos club dunkel manuell med datum för 860 EUR, det är en bra deal!
http://m.ebay.de/itm/112027584691
Den hade jag funderat på om jag inte redan köpt min utan datum...
Mer om verket:
http://watchguy.co.uk/service-nomos-club-date-calibre-beta/
Snygg! Skulle du inte sälja den för ett tag sedan?
Tjena, ja det stämmer bra. Dock är det lite svårt med såna "udda" märken att hitta rätt köpare, hade bara fått in skambud.Snygg! Skulle du inte sälja den för ett tag sedan?
/Henrik
Tjena, ja det stämmer bra. Dock är det lite svårt med såna "udda" märken att hitta rätt köpare, hade bara fått in skambud.
Det är sant, 33mm är skrämande för folk som inte är vana med små klockor men fördelen med min tangente är relationen mellan boetten och tavlan där tavlan tar upp det mesta av diametern och därav uppfattas den som större. Jag skulle säga att den uppfattas som 34-35mm.Ja, det är lite knepigt med sådana här märken. Jag var lite sugen på fin men den kändes lite för liten. Lyckades hitta en Metro i stället som jag är sanslöst nöjd med. Nomos gör verkligen fina klockor.
/Henrik
![]()
Blev det med glasbaksida?Fick så hem min Nomos Club Dunkel som jag köpte till bra pris och skickade direkt till service trots att den gick bra etc. Det var trots allt en oservad 2007:a.
Men vilket skick, fantastiskt fin, så nöjd!
![]()
Nope, nåt får man försaka när man hittar en i det skicket och fullset för 5 700!Blev det med glasbaksida?
Intressant! Men jag gillar nog mer den röda de gjorde tidigare. Dock säkert ett bra köp med tanke på hur eftertraktad föregångaren blev....Timeless Lux watches har precis gjort ett samarbete med Nomos, rätt nice!![]()
Bra pris! Grattis!Nope, nåt får man försaka när man hittar en i det skicket och fullset för 5 700!
Det var på tiden!! Nu kan man äntligen köpa Nomos Club Dunkel 36mm från Nomos igen.
http://www.nomos-store.com/en/Watch...inding/Club-dunkel-sapphire-crystal-back.html
Vet att folk i tråden inkl jag själv har varit sugen på en sådan.
Blir nog att lägga en beställning.
Det var på tiden!! Nu kan man äntligen köpa Nomos Club Dunkel 36mm från Nomos igen.
http://www.nomos-store.com/en/Watch...inding/Club-dunkel-sapphire-crystal-back.html
Vet att folk i tråden inkl jag själv har varit sugen på en sådan.
Blir nog att lägga en beställning.