Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick du priset efter att arbetet utfördes eller innan?Jag var inne på Nymans och kortade länken, tog bort en länkbit. 500kr tog dem. När jag frågade dem varför det var så dyrt svarade personalen ”Man stör ju urmakarna och avbryter deras arbete”. Jo men kom igen, du var nere och uppe igen efter två minuter.
Av principiella anledningar, kommer Nymans eller Krons aldrig någonsin åtnjuta mina pengar i framtiden.
Efteråt, vilket förvärrar situationen.Fick du priset efter att arbetet utfördes eller innan?
Instämmer, svårare att vägra då men info bör gå ut innan man gör ett ingrepp kan man tycka.Efteråt, vilket förvärrar situationen.
Åk till nått köpcenter istället då? Eller typ time shop Hötorget, step in Drottninggatan ?Jag var inne på Nymans och kortade länken, tog bort en länkbit. 500kr tog dem. När jag frågade dem varför det var så dyrt svarade personalen ”Man stör ju urmakarna och avbryter deras arbete”. Jo men kom igen, du var nere och uppe igen efter två minuter.
Av principiella anledningar, kommer Nymans eller Krons aldrig någonsin åtnjuta mina pengar i framtiden.
Åk till nått köpcenter istället då? Eller typ time shop Hötorget, step in Drottninggatan ?
Lämnade in min Reverso, köpt här på forumet, för att få på original länk. Bifogade länkar. När jag prövade var den för kort. Efter två förlängningar satt den perfekt. Pris 200SEK. Prisvärt! Vågade inte pröva lyckan själv.Jag är inte tillräckligt insatt för att veta huruvida dem klarar av det utan att riskera att repa eller skada något. Jag besitter helt enkelt inte den kunskapen om klockor och länkar etc. Jag har flertalet klocknördar till vänner som kan allt det praktiska och skulle kunna klara av att korta länken, men risken vill jag varken ålägga den eller mig själv. Det avsåg trots allt en dyr klocka med guldlänk.
Nu är det iaf gjort, och är man dumsnål nog att ta 500kr för att ta bort en länkbit från någon som kommer in med en relativt dyr klocka får man också räkna men att denne inte blir tillfredsställd och kommer undvika att handla där i framtiden.
Frågade inte innan, tänkte väl en hundring eller två på sin höjd.Betalade du seriöst 500kr? Varför gick du inte till någon annan?