• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norrland’s affärer (peterc)

skyseeker

Rolex
Köpt en Panna av @peterc!
Rak ärlig kommunikation, väl paketerat och vad mer kan man säga? Har i vart fall inget negativt att säga om denna gentleman.
GG i min bok.
Stort tack 🙏
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Sålde tillbaka en Panerai jag tidigare köpt av @peterc.
Alltid ett nöje att ha kontakt med Peterc!
Smidig betalning och skönt snack om klockor får man på köpet 😀!
Rekommenderar starkt att göra affär med honom!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Sålde ett strap till @peterc. Snabb, smidig och trevlig affär och kommunikation rätt igenom. 100% good guy i min bok. Gör gärna affärer med denna trevliga herre igen.
 

Kaptenens

Cartier
Pledge Member
Avslutade nyligen ett trevligt möte och en byteshandel där båda parter kändes lika nöjda!
Skulle absolut tänka mig att göra affärer med @Norrland igen!
GG!
 

burner

Panerai
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär men @Norrland på distans, Rolex mot Rolex. Allt gick smidigt och vi hade mycket trevlig kommunikation, både skriftligt och över telefon. Klockan va som beskriven och bra packad. 100% GG som jag gärna gör affär med igen 👍
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Gjorde ett byte med @Norrland
Panerai mot Panerai och det gick som smort.
Har köpt både band och Panerai tidigare av honom utan något att klaga på.
Skulle inte tveka att göra fler affärer i framtiden, solid Good Guy.
 

Caravelle33

Vacheron
Köpt tillbaka en Panerai från @Norrland. Sålde den till honom mot löfte att få köpa tillbaka den när han ledsnade. Sagt och gjort. Snabbt, smidigt och trevligt som vanligt. 💯% GG
 

Fedor

Cartier
Affär nummer två och denna gång en bytesaffär som gick precis lika fint som första gången. Goodguy hela vägen igenom.

Tack @Norrland, gör gärna affärer med dig igen!
 

iko

Panerai
2-Faktor
Köpe en Tusenö Shellback av @Norrland och jag är supernöjd med allt ifrån klockans skick till kommunikationen och att @Norrland var tillmötesgående och snabb på att skicka klockan.

Rekommenderas!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpte en Panerai av @Norrland och det va en angenäm upplevelse. Han är en sann gentleman som jag inte skulle tveka att göra affär med igen.
Allt som beskrivet och väl packat. Så 110 % GG i min bok.


Ploprof
 
Topp