Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer likt en träff för likasinnade. Ett tips är att kolla tillbaka på trådar från tidigare år, länkar finns i första posten.För en som inte varit på nåt sånt här innan, vad händer på plats? Är det som en minimässa eller mer likt en träff för likasinnade?
Vad kul! Reser så jag är med om jag kan. Har varit galet mycket resande sista tiden så ett tag sen jag kunnat koppla upp mig på onsdagar.Sorry @StarMan att jag kapar tråden, men ikväll ska vi prata om GTG på Clubhouse. Häng med och lyssna/tyck till om allt som rör GTG.
https://www.clubhouse.com/join/veckans-klockhändelser/PZaxZzbg/PDeGOq5a
Möjligt tema;Vad kul! Reser så jag är med om jag kan. Har varit galet mycket resande sista tiden så ett tag sen jag kunnat koppla upp mig på onsdagar.![]()
Kul, du är välkommen att anmäla dig i PM till mig.Jag kan gärna skriva upp mig på en lista, om det finns en sådan?
Vi klämmer in dig och din vän! Håll koll på PMTja, finns det plats över till mig? Har iofs kvar samma klockor som 2019 så det är lite tråkvarning på mig. Har också en vän som är i klocksvängen som nog vill bli med om det går. Han kan också bistå med en lokal centralt i stan om det är av intresse. Faktiskt ännu centralare än Sherpas. Vi hade för övrigt en väldigt trevlig stund med Tony Frank på Burmans i dag där han satt och värderade klockor. Galna priser må jag säga att det är.