• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Norrlands GTG 4/12 - intressekoll

Vad kul! Reser så jag är med om jag kan. Har varit galet mycket resande sista tiden så ett tag sen jag kunnat koppla upp mig på onsdagar. :)
Möjligt tema;
  • Varför är Norrlands-GTG så mycket trevligare?
  • Varför finns alla fina klockor i Skellefteå?
  • Bästa affärerna görs upp på plats.

Nu ska vi prata om fina klockor inför träffen, kommer med en fin kvalité klocka från Ryssland Vostok Amphibian det är grejer det. Den kommer ni att kunna köpa till ett bra pris 😁👍🏾

Bilagor

• 12DAF1B0-DF21-4985-A027-45BF52BF35EF.jpeg
    12DAF1B0-DF21-4985-A027-45BF52BF35EF.jpeg
    393.9 KB · Visningar: 6
Jag kan gärna skriva upp mig på en lista, om det finns en sådan?
Kul, du är välkommen att anmäla dig i PM till mig. :)

Citerar också mig själv från första posten

"Anmälan görs till mig via PM eller här i tråden. Är du "okänd" och inte varit med på våra GTGs tidigare så skriv en kort presentation i PM."

Tja, finns det plats över till mig? Har iofs kvar samma klockor som 2019 så det är lite tråkvarning på mig. Har också en vän som är i klocksvängen som nog vill bli med om det går. Han kan också bistå med en lokal centralt i stan om det är av intresse. Faktiskt ännu centralare än Sh*r*as där vi var förra gången. Vi hade för övrigt en väldigt trevlig stund med Tony Frank på Burmans i dag där han satt och värderade klockor. Galna priser må jag säga att det är.

Tja, finns det plats över till mig? Har iofs kvar samma klockor som 2019 så det är lite tråkvarning på mig. Har också en vän som är i klocksvängen som nog vill bli med om det går. Han kan också bistå med en lokal centralt i stan om det är av intresse. Faktiskt ännu centralare än Sherpas. Vi hade för övrigt en väldigt trevlig stund med Tony Frank på Burmans i dag där han satt och värderade klockor. Galna priser må jag säga att det är.
Vi klämmer in dig och din vän! Håll koll på PM :)

Tillbaka
Topp