Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
682? Gratulerar!!Då blev jag med en andra panna
![]()
Ser ut att sitta som en klocka. Vad mäter handleden? Grattis!Då blev jag med en andra panna
![]()
Snyggt! Är det ultraman?
The originalSnyggt! Är det ultraman?
Utanför bild gvsVart är dunken?
Stämmer bra, tack!682? Gratulerar!!![]()
Ingen aning 18ish kanske? Tack!Ser ut att sitta som en klocka. Vad mäter handleden? Grattis!
Det är inte för inte som jag kommer att tänka på vissa sammanhang i min jobbvardag som den klockan vore direkt olämplig, men den är brutalt cool på ett annat mer vulgärt plan. Kanske Sölvesborgs kommun vill ställa ut den klockan som konst istället för menskonst?
F-n vad fräckt med stingrocka till Zenithen.
Vi u södra Sverige vill gärna upp till er, för att känna på klockor, åka skoter, skidor och uppleva vildmarken utanför Sundbyberg. Bjud in/upp oss vetja!Nästa gång måste jag släpa mig ner till er i södra Sverige och vara med på en GTG.![]()