Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SchälläftäVars var detta någonstans?
Helt klart trevliga klockor. Ägaren är inte medlem på forumet men ena lyckades jag knipa så den är i min ägo nuTack för bilderna, det såg trevligt ut.
Det var några klockor jag tyckte var extra trevliga, någon som har fler bilder eller vet vem dem tillhör?
Du läste mina tankar , bra fångat!Helt klart trevliga klockor. Ägaren är inte medlem på forumet men ena lyckades jag knipa så den är i min ägo nu
Japp.Du läste mina tankar , bra fångat!
Det var samma ägare till City:n?
Om någon känner ägaren och vet om han/hon går i säljtankar så är det bara att kontakta mig
9943-5020Snygg den där! Ref?
Hejsan. Nu kom jag till sist på hur jag svarar här i tråden, jag är ny på forumet. Jo, Starman Argonautomenterade till sig Certinan så jag hade inget val där. Cityn kan jag inte skicka, känner mig nästan gift med den....roligt du gillade den. Tack alla för en helfestlig kväll!Om någon känner ägaren och vet om han/hon går i säljtankar så är det bara att kontakta mig
Välkommen,Hejsan. Nu kom jag till sist på hur jag svarar här i tråden, jag är ny på forumet. Jo, Starman Argonautomenterade till sig Certinan så jag hade inget val där. Cityn kan jag inte skicka, känner mig nästan gift med den....roligt du gillade den. Tack alla för en helfestlig kväll!
Välkommen hit och tack för igår! Riktigt fina klockor du har och tack igen för att du släppte Argonauten till migHejsan. Nu kom jag till sist på hur jag svarar här i tråden, jag är ny på forumet. Jo, Starman Argonautomenterade till sig Certinan så jag hade inget val där. Cityn kan jag inte skicka, känner mig nästan gift med den....roligt du gillade den. Tack alla för en helfestlig kväll!