• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Norrlands största GTG - 5 års jubileum *Livetråd*

8C8B4B09-41C9-48A0-8E9B-5547BA7694D5.jpeg

Om någon känner ägaren och vet om han/hon går i säljtankar så är det bara att kontakta mig :)
Hejsan. Nu kom jag till sist på hur jag svarar här i tråden, jag är ny på forumet. Jo, Starman Argonautomenterade till sig Certinan så jag hade inget val där. Cityn kan jag inte skicka, känner mig nästan gift med den....roligt du gillade den:). Tack alla för en helfestlig kväll!

Hejsan. Nu kom jag till sist på hur jag svarar här i tråden, jag är ny på forumet. Jo, Starman Argonautomenterade till sig Certinan så jag hade inget val där. Cityn kan jag inte skicka, känner mig nästan gift med den....roligt du gillade den:). Tack alla för en helfestlig kväll!
Välkommen,
Ja, den Cityn var fin, det är bara att hjota om du kommer på osunda tankar :)

Välkommen hit och tack för igår! Riktigt fina klockor du har och tack igen för att du släppte Argonauten till mig :)

Tack för det och detsamma! Riktigt bra den används, länken satt tyvärr för stramt. Det var överväldigande med så mycket teknisk konst på en och samma plats. På återseende!

Tillbaka
Topp