• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu är vi fast i den "dyra lunchen"

Genta

Cartier
Min säger hej...

PP 5711.JPG
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
En av världens vackraste tavlor på Nautilus. Bra val. Bär den med stolthet!

“You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation"
 

Clutch

Breitling
Fantastiska skapelser. Grattis både till variation och till mångfald. Glad att ni tar ansvaret för ledartröjan. Utan er skulle det inte ens finnas någon som designade sådana urverk och vi skulle alla sitta med en mobil med digitalklocka i.
 

Sond

Patek
Dubbelgrattis! Utöver alla andra grattis vill jag särskilt gratulera till att Date:en har rätt typ av tavla med Arabiska siffror. 6:an ser ut som 6 och inte 9. :) Nautilusen vet jag inte om den går att få med Arabiska..? Så den kan jag inte säga något om. Men visst finns den med Romerska siffror? Vilken tavla valde du?
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Dubbelgrattis! Utöver alla andra grattis vill jag särskilt gratulera till att Date:en har rätt typ av tavla med Arabiska siffror. 6:an ser ut som 6 och inte 9. :) Nautilusen vet jag inte om den går att få med Arabiska..? Så den kan jag inte säga något om. Men visst finns den med Romerska siffror? Vilken tavla valde du?

Han valde den enda rätta... blå :)
 

Bottega

Cartier
Jag skulle inte ha några händer kvar efter att ha köpt en sån där klocka! Att orka vänta ett år :'( Jag hade bitit av mig naglarna, vidare mot fingrarna, sen händerna efter all längtan! Otroligt fin! GRATTIS!
 
Topp